به گزارش تبریز ما، در این جلسه که با حضورمیرعلی اصغر الموسوی، نماینده تام الاختیار استاندار و شهردار، حجت الاسلام حمیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری و دیگر اعضای کمیته برگزار شد، در خصوص نحوه ی انتخاب شعار و برندسازی برای تبریز بحث و گفتگو شد.
حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اهمیت بحث برندسازی در چرخه گردشگری و اقتصادی تبریز و تلاش های شهرداری طی چهار سال گذشته در این راستا و انجام مجموعه فعالیت های برای تحقق این منظور، برندسازی برای تبریز و انتخاب شعار برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ را یکی از راه های مشارکت و درگیر کردن مردم با این رویداد عنوان کرد.
حمیدی در این جلسه برگزاری فراخوان عمومی و برگزاری نشست های تخصصی، علمی و دانشگاهی، برای برگزینی شعار را اساسی خواند و خواستار انتخاب هر چه زودتر این شعار شد.
در این جلسه همچنین در خصوص نحوه مشارکت مردم جهت دریافت شعار های پیشنهادی با برگزاری فراخوان، یا استفاده از سایت ها و فضای مجازی به این منظور و همچنین لزوم برندسازی تبریز بحث و بررسی شد.
در پایان مقرر شد؛ طی جلسه ای با حضور متخصصانی از حوزه های علمی، ادبی، دانشگاهی و دیگر صاحبنظران و دلسوزان تبریز طی چند روز آتی، نحوه ی انتخاب شعار مشخص و مراحل اجرایی آن طی شود.