حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لیگ بسکتبال/ توفارقان بازنده دیدار با پتروشیمی بندر امام اعلام شد

شناسه : 32647 31 ژانویه 2020 - 11:37 2163 بازدید

 تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر به دلیل عدم حضور در سالن محل برگزاری دیدار با تیم پتروشیمی بندر امام، بازنده اعلام شد. به گزارش تبریزما،سرپرست هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی جمعه در گفت و گو با ایرنا در مورد دلیل حضور نیافتن تیم میزبان در سالن محل برگزاری مسابقه، افزود: این دیدار طبق برنامه قرار بود عصر پنج‌شنبه […]

لیگ بسکتبال/ توفارقان بازنده دیدار با پتروشیمی بندر امام اعلام شد
پ
پ

 تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر به دلیل عدم حضور در سالن محل برگزاری دیدار با تیم پتروشیمی بندر امام، بازنده اعلام شد.

به گزارش تبریزما،سرپرست هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی جمعه در گفت و گو با ایرنا در مورد دلیل حضور نیافتن تیم میزبان در سالن محل برگزاری مسابقه، افزود: این دیدار طبق برنامه قرار بود عصر پنج‌شنبه در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز برگزار شود که بدلیل عدم حضور تیم میزبان و بنا به گزارش ناظر داوری و سرداور بازی، این بازی با نتیجه ۲۰ بر صفر به سود تیم بندر امام اعلام شد. 

سیامک گوهرخانی خاطر نشان کرد: باشگاه بدلیل حساسیت جدول لیگ برتر بسکتبال و استفاده از حق میزبانی، مصر بر برگزاری این دیدار و سه بازی خانگی پیش رو  در سالن ورزشی حجاب شهرستان آذرشهر بود از این رو از چند ماه قبل پیگیر حل مشکلات برگزاری مسابقات در این سالن بود. 

وی اضافه کرد: در این راستا باشگاه توفارقان با ارسال نامه ای به فدراسیون بسکتبال از آمادگی سالن ورزشی شهرستان آذرشهر خبرداد اما متاسفانه فدراسیون در جواب این نامه اعلام کرد که طبق آیین نامه داخلی فدراسیون، تیم مهمان باید از یک هفته قبل از تغییر مکان مسابقه باخبر شود تا برنامه ریزی کند. 

گوهرخانی اظهار کرد: علی رغم اینکه مدیریت باشگاه توفارقان از تصمیم جدید فدراسیون بسکتبال آگاه بود اما بر برگزاری مسابقه هفته بیست و سوم با بندر امام در سالن ورزشی حجاب مصر بود که در نهایت نتیجه این بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم مهمان اعلام شد.

سرپرست هیات بسکتبال آذربایجان شرقی اذعان کرد: باشگاه ورزشی توفارقان با اعلام اعتراض خود مبنی بر تصمیم ناظر داوری و نتیجه بازی به فدراسیون منتظر عکس العمل این فدراسیون است. 

 تبم بسکتبال توفارقان با از دست دادن یک امتیاز فنی بازی دیروز، برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم بالای جدول و کسب مجوز برای حضور در مرحله پلی آف کار سختی در پیش دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.