حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دلجویی و حمایت مدافع تراکتور و دروازه‌بان پرسپولیس از یکدیگر

شناسه : 32638 30 ژانویه 2020 - 12:32 2290 بازدید

درگیری و اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور باعث شد تا ۲ بازیکن این تیم از یکدیگر دلجویی کنند. به گزارش تبریزما، دو تیم فوتبال پرسپولیس چند روز گذشته در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم تهرانی به اتمام رسید. اما […]

دلجویی و حمایت مدافع تراکتور و دروازه‌بان پرسپولیس از یکدیگر
پ
پ

درگیری و اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور باعث شد تا ۲ بازیکن این تیم از یکدیگر دلجویی کنند.

به گزارش تبریزما، دو تیم فوتبال پرسپولیس چند روز گذشته در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم تهرانی به اتمام رسید.

اما این دیدار حواشی و درگیری‌های بسیار زیادی نیز با خود به همراه داشت. در دقایق پایانی این مسابقه محمدرضا خانزاده مدافع تراکتور برخورد شدیدی با بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس داشت.

خانزاده و بیرانوند در اردوهای تیم ملی هم بازی بودند و بیرانوند ابتدا با انتشار عکسی با خانزاده در اینستاگرام خود وی را رفیق خود خطاب کرد که خانزاده نیز با تکرار همین پیام، علیرضا بیرانوند را برادر خود خواند.

گفتنی است تیم فوتبال تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر، فردا جمعه در تبریز میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.