حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زنوزی: همواره همه اتفاقات از استادیوم آزادی آغاز می‌شود

شناسه : 32617 28 ژانویه 2020 - 14:45 2062 بازدید

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه همواره همه اتفاقات از استادیوم آزادی آغاز می‌شود، گفت: بعضی مسائل در حوزه رسانه مدیریت می شود تا در نهایت به ضرر تراکتور ختم شود. به این فوتبال متاسفم؛ چرا که ارزش این را ندارد که مردم را جان هم بیندازند. به گزارش تبریزما ،محمدرضا زنوزی مطلق در گفت […]

زنوزی: همواره همه اتفاقات از استادیوم آزادی آغاز می‌شود
پ
پ

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه همواره همه اتفاقات از استادیوم آزادی آغاز می‌شود، گفت: بعضی مسائل در حوزه رسانه مدیریت می شود تا در نهایت به ضرر تراکتور ختم شود. به این فوتبال متاسفم؛ چرا که ارزش این را ندارد که مردم را جان هم بیندازند.

به گزارش تبریزما ،محمدرضا زنوزی مطلق در گفت و گوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر شبکه سه اظهار کرد: امسال دو بازی بزرگ در تبریز برگزار شده و هیچ اتفاقی در آن بازی ها رخ نداد و حتی بعد از باخت مقابل استقلال، پرشورها تیم خودشان را تشویق کردند و کاری به تیم حریف نداشتند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی باید از خود رسانه ها شروع شود، اظهار کرد: رسانه ملی، از تیم‌های پایتخت جانبداری کرده و سعی می‌کند جلوه دیگری به موضوعات بدهد.

زنوزی در خصوص اتفاقات روی سکوها نیز گفت: در داخل زمین، خود داور باعث ایجاد حواشی روی سکوها شده و در بیرون از زمین هم بعضی مسائل از جمله فیلم توهین به هواداران تراکتور، موجب رقم خوردن این اتفاقات شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.