حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز ارتش

شناسه : 55963 18 آوریل 2021 - 10:56 141 بازدید
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش از ایثار و فداکاری دلاور مردان ارتش در دفاع از امنیت میهن اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم در بحران‌ها قدردانی کرد.
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز ارتش
پ
پ

۲۹ فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ ‌مردانی است که با باور و ایمان قلبی، جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

آن‌چه امروز به آن می‌بالیم و در برابر جهانیان به آن مباهات می‌کنیم، مرهون حماسه‌آفرینی و پایمردی دلاورمردانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، سربلندی، عزت و اقتدار را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی، در عرصه دفاع از امنیت میهن اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران در حوادث و بحران‌های مختلف به‌ویژه در دوران شیوع کرونا، همواره خوش درخشیده‌اند و نام خود را در دفتر افتخارات این ملت جاودانه کرده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به روح پاک شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، از زحمات و رشادت‌های ارزنده فرماندهان، افسران، کارکنان و سربازان دلاور یگان‌های مختلف ارتش در استان آذربایجان شرقی قدردانی می‌کنم و موفقیت و بهروزی همه دلاورمردان ارتش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.