حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم شد/سپاهان نایب قهرمان

شناسه : 60382 31 جولای 2021 - 3:51 484 بازدید

تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار دوره گذشته رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، با پیروزی برابر پیکان در هفته پایانی برای پنجمین بار متوالی جام را بالای سر برد. به گزارش تبریز ما، هفته سی‌ام و پایانی بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امروز […]

پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم شد/سپاهان نایب قهرمان
پ
پ

تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار دوره گذشته رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، با پیروزی برابر پیکان در هفته پایانی برای پنجمین بار متوالی جام را بالای سر برد.
به گزارش تبریز ما، هفته سی‌ام و پایانی بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امروز جمعه به طور همزمان با برگزاری هشت دیدار برگزار شد که در پایان شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند عنوان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص دهند.
در یکی از مهمترین دیدارها که تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کرد پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم پیکان رفت و با دوگلی که به این تیم زد قهرمانی‌اش را مسجحل کرد تا برای پنجمین دوره متوالی جام قهرمانی بالای سر سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم برود.
در دیگر دیدار مهم تعیین‌کننده قهرمان تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود و به همین خاطر شاگردان محرم نویدکیا با قدرت در این دیدار حاضر شدند و توانستند پس از مدتها تیم فرهاد مجیدی را شکست دهند تا بالاخره مجیدی هم ببازد. سپاهان با این پیروزی عنوان نایب قهرمانی خود در لیگ برتر را تثبیت کرد.
تراکتور هم امروز با برد مقابل سایپا ۴۵ امتیازی شد تا با توجه به تساوی فولاد و گل گهر مقابل حریفان‌شان به رتبه چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد تا شانس کسب سهمیه خود را در قهرمان جام حذفی جست‌وجو کند.
نتایج دیدارهای هفته پایانی لیگ بیستم به شرح زیر است:
* صنعت نفت آبادان ۲ – ماشین‌سازی تبریز یکگل: عبدالله ناصری (۹)، طالب ریکانی (۵۲) برای صنعت نفت – محمدامین اسدی (۴۵) برای ماشین سازی
* آلومینیوم اراک صفر – نفت مسجدسلیمان یکگل: ساسان حسینی (۴۵)
* گل گهر سیرجان ۲ – نساجی مازندران ۲گل: گادوین منشأ (۷۱ – پنالتی و ۷۹) برای گل گهر – ایوب کلانتری (۴۵)، حسین زامهران (۵۶)
* پدیده مشهد صفر – فولاد خوزستان صفر
* استقلال تهران یک – سپاهان اصفهان ۲گل: مهدی مهدی پور (۹۰) برای استقلال، رضا میرزایی (۵۵) و سجاد شهباززاده (۸۶) برای سپاهان
* تراکتور تبریز ۵ – سایپا تهران یکگل‌ها: سعید واسعی (۱۳)، سامان نریمان جهان (۲۸)، میلاد فخرالدینی (۴۵)، علی فتحی (۶۹)، پیمان بابایی (۸۷) برای تراکتور، حسین ماهینی (۳۱ – پنالتی) برای سایپا
* ذوب آهن اصفهان صفر – مس رفسنجان یکگل: محمد قاضی (۵۳)
* پیکان تهران صفر – پرسپولیس ۲گل‌ها: مهدی عبدی (۹)، احمد نورالهی (۲۲)

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130776

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.