حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

وصله ای نچسب برای تراکتور و فوتبال آذربایجان

شناسه : 28776 05 مارس 2019 - 3:16 1410 بازدید
اینها یادشان رفته است که روزگاری در همین دربی تهران دو بازیکن پیروزی ( نام سابق پرسپولیس) اخراج شد و تربیت بدنی و فدراسیون تماس گرفتند تا استقلالی ها شل بازی کنند تا بازی با تساوی به پایان برسد
وصله ای نچسب برای تراکتور و فوتبال آذربایجان
پ
پ

تبریزما-جهانبخش احمدیان. ماجرای مالکیت مشترک دو باشگاه مطرح آذربایجان در لیگ برتر فوتبال کشور، برای خیلی ها من جمله دو سه تیم بالای جدول هنوز حل نشده است. به عبارتی پس از ۲۱ هفته از گذشت این مسابقات، هنوز هم برخی ها با این مالکیت مشکل دارند و در پی مسموم سازی فضا، قبل از دربی تبریز هستند.
کانالهای بی سر و ته تلگرامی و صفحات اینستاگرامی آن قدر در قبح تبانی نوشته اند که دست آخر ورزش ۳ نیز همراه با آنها به سراغ محمود نصیرزاده رفت و البته جواب محکمی هم گرفت. این افراد طوری از تبانی در دربی تبریز می نویسند که انگار تبانی های سالهای گذشته در لیگ برتر یادشان رفته است. یا شاید هم تبانی را فقط در شل گرفتن بازی و گلزنی حریف می دانند.

تبانی اصلی را سرخابی ها با دولت و وزارت ورزش دارند که میلیاردها تومان از بودجه بیت المال را صرف دو تیمی می کنند که خروجی فوتبالی ندارد. دو تیمی که پس از سالها، امروز فقط در تهران و حومه طرفدار دارند و بس!
تبانی را لابیگرهای ارشد فدراسیون فوتبال در برنامه ریزی سازمان لیگ انجام می دهند که وقتی تاریخ انقضای تبانی هایشان تمام می شود، آنها را رسانه ای می کنند.
تبانی را صدا و سیمای مثلا ملی با سرخابی ها انجام می دهد که شبکه ای سراسری را در اختیار فوتبال علی اصغری این دو تیم قرار داده اند و حتی بازیهای آسیایی دیگر مدعیان لیگ نیز در این شبکه «ملی» جایی ندارد.
تبانی را روزنامه ها و وبسایتهایی انجام می دهند که برای شهرستانی ها از کاه کوه می سازند و برای سرخابی ها و یک تیم خاص، از کوه حاشیه و بی اخلاقی و بی انضباطی کاه!
اینها یادشان رفته است که روزگاری در همین دربی تهران دو بازیکن پیروزی ( نام سابق پرسپولیس) اخراج شد و تربیت بدنی و فدراسیون تماس گرفتند تا استقلالی ها شل بازی کنند تا بازی با تساوی به پایان برسد. مطلبی که بعدها رسانه ای شد و فتح اله زاده نیز آن را تأیید کرد
این افراد و رسانه مانند های دم دست آنها، با این کار می خواهند ماشین سازی نقش سوپرمن را برای آنها بازی کند و همچون یک بازی حیثیتی برای این دو سه تیم از جان و دل مایه بگذارند!
این جنجال و هوچی گری رسانه ای، امری غیر اخلاقی است که بخواهند ماشین سازان را تحریک کرده تا از جان و دل برای این مسابقه وقت بگذارند و این تیم ها با خیال آسوده تراکتور را پشت سر خود ببینند.

اما غافل از مهمترین ویژگی دربی تبریز و کلیتی به نام « فوتبال پاک» در تبریز هستند. تراکتور و ماشین برادران فوتبالی تبریز و آذربایجان هستند و قطع به یقین هر نتیجه ای که در این بازی حادث شود، پیروز واقعی آن زنوزی و هواداران هستند که بدون کوچکترین حاشیه و توهین و فحاشی، دوستانه ترین دربی دنیا را برگزار خواهندکرد.
راست گفته اند که : « کافر همه را به کیش خود پندارد»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.