حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

سامان‌دهی مهرانه‌رود در حدفاصل برج خلعت‌پوشان تا سه‌راهه اهر

شناسه : 10130 27 دسامبر 2017 - 8:34 246 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی مهرانه رود در حد فاصل برج خلعت پوشان تا سه راهی اهر آغاز شد.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: با توجه به اهمیت تاریخی و گردشگری برج خلعت پوشان که در مسیر جاده تهران واقع شده، ساماندهی مسیر […]

سامان‌دهی مهرانه‌رود در حدفاصل برج خلعت‌پوشان تا سه‌راهه اهر
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: ساماندهی مهرانه رود در حد فاصل برج خلعت پوشان تا سه راهی اهر آغاز شد.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: با توجه به اهمیت تاریخی و گردشگری برج خلعت پوشان که در مسیر جاده تهران واقع شده، ساماندهی مسیر ۶ کیلومتری بستر رودخانه توسط منطقه ۵ آغاز شده است.

 شهردار منطقه پنج در ادامه افزود: اهمیت ساماندهی بنای خلعت پوشان برای مدیریت شهر تبریز از اولویت های کاری منطقه است که در بازدید شهردار محترم تبریز نیز مورد تاکید قرار گرفته بود.

وی تصریح کرد: در فاز اول این پروژه اقدام به رفع تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر قانونی در بستر مهرانه رود شده است.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اینکه در این پروژه امور آب شهرستان تبریز نیز با شهرداری همکاری دارد، اظهار داشت: شهرداری با تمام قوا و امکانات اقدام به لایروبی مسیر مهرانه رود کرده است.

هوشیار در این رابطه خاطرنشان کرد: پس از اتمام فاز اول این پروژه، سایر عملیات عمرانی با هدف تبدیل مهرانه رود به یکی از مناطق تفریحی و گردشگرپذیر تبریز شروع خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.