حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

رکورد شکست ناپذیری پدیده در تبریز می شکند؟

شناسه : 29219 12 مارس 2019 - 4:51 1014 بازدید

تراکتور در آخرین بازی سال ۹۷ ، و از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف گربه سیاه سابق خود یعنی پدیده مشهد خواهد رفت. پدیده ای که این روزها با یحیی گل محمدی اوج گرفته و خود را در جمع بزرگان فوتبال ایران می بیند. بازی این دو تیم در […]

رکورد شکست ناپذیری پدیده در تبریز می شکند؟
پ
پ

تراکتور در آخرین بازی سال ۹۷ ، و از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف گربه سیاه سابق خود یعنی پدیده مشهد خواهد رفت. پدیده ای که این روزها با یحیی گل محمدی اوج گرفته و خود را در جمع بزرگان فوتبال ایران می بیند.
بازی این دو تیم در حالی برگزار خواهد شد که آمارها حکایت از برتری پدیده در تبریز دارند. این تیم تا به امروز هیچ کدام از بازیهای خود در تبریز و به میزبانی تراکتور را نباخته است. به عبارتی از بین تیم های لیگ برتری، تنها پدیده مشهد است که در تبریز امتیاز کامل به تراکتور نداده است.
در این سو تراکتوری ها در نیم فصل دوم آمار ۱۰۰ درصد برد بازیهای خانگی را دارند و به دنبال تثبیت این رکورد از یک سو و پایان دادن به روند شکست ناپذیری پدیده در تبریز هستند.
دیدار رفت دو تیم در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تراکتور بدون سرمربی در آن بازی حاضر شده بود و این تیم را پس از ۵ برد متوالی در خانه خود متوقف کرد.
اهمیت این بازی ۶ امتیازی بیش از هر بازی دیگر است و یحیی گل محمدی به خوبی به این امر واقف است. همین دلیل کافی بود تا این سرمربی از یک هفته قبل مصاحبه های جنجالی خود را بر علیه تراکتور و دربی تبریز آغاز کند.
لیکنز و شاگردان او در بازیهای خانگی عملکرد بهتری نسبت به بازیهای خارج از خانه دارند و با اتکا به به یار دوازدهم خود، تیم های صدر جدولی را در تبریز زمین گیر کرده اند. در دیگر سو بازیکنان این تیم، بهتر از هر زمان دیگری هماهنگ هستند و از خط دروازه تا نوک حمله در یک سطح قرار دارند. این امر کار یحیی و شاگردانش را در تبریز سخت می کند. اگر تراکتور با همان عملکرد بازیهای قبلی در این مسابقه حاضر شود، قطع به یقین پیروز میدان خواهد بود.
بهترین برد تراکتور مقابل پدیده، برد ۳ بر ۰ شاگردان ارطغرول ساغلام در مشهد است که فصل گذشته رقم خورد. جایی که سربازان تراکتور خوش درخشیدند و احسان پهلوان توانست دبل کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.