حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جفرسون از ماشین‌سازی کنار گذاشته شد

شناسه : 32481 13 ژانویه 2020 - 12:30 816 بازدید

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از خارج شدن نام مهاجم برزیلی از لیست تیم خبر داد. به گزارش تبریزما،هوشنگ نصیرزاده اظهار کرد: جفرسون مدتی بود که به‌دلیل مصدومیت در تمرینات تیم حضور نداشت و بر اساس استعلامی که از پزشکان متخصص داشتیم، تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن از لیست تیم گرفته شد. به گزارش روابط […]

جفرسون از ماشین‌سازی کنار گذاشته شد
پ
پ

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از خارج شدن نام مهاجم برزیلی از لیست تیم خبر داد.

به گزارش تبریزما،هوشنگ نصیرزاده اظهار کرد: جفرسون مدتی بود که به‌دلیل مصدومیت در تمرینات تیم حضور نداشت و بر اساس استعلامی که از پزشکان متخصص داشتیم، تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن از لیست تیم گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز، وی با بیان اینکه فسخ قرار داد این بازیکن به صورت توافقی انجام گرفته است، افزود: از آنجایی که نمی‌توانستیم از این بازیکن تا شش ماه بهره بگیریم، قرارداد او را فسخ کردیم تا از هزینه اضافی جلوگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.