حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و محیطی ناوگان حمل‌و‌نقل ترانزیتی در معرفی «تبریز2018»

شناسه : 10229 31 دسامبر 2017 - 8:55 231 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با برگزاری جلسه هماهنگی، ظرفیت‌های ارتباطی و محیطی ناوگان حمل‌و‌نقل ترانزیتی، با همکاری اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، در خدمت تبلیغ و معرفی برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 قرار می‌گیرد. به گزارش تبریز ما، شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در این جلسه، با حضور نماینده استاندار آذربایجان شرقی، […]

بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و محیطی ناوگان حمل‌و‌نقل ترانزیتی در معرفی «تبریز2018»
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: با برگزاری جلسه هماهنگی، ظرفیت‌های ارتباطی و محیطی ناوگان حمل‌و‌نقل ترانزیتی، با همکاری اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، در خدمت تبلیغ و معرفی برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 قرار می‌گیرد.

به گزارش تبریز ما، شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در این جلسه، با حضور نماینده استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان آذربایجان‌شرقی و مدیران انجمن شرکت‌های حمل‌و‌نقل برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: هر یک از حوزه‌های اجرایی، به تناسب ظرفیت‌های خود می‌توانند نقش مهمی در برنامه‌های گردشگری تبریز2018 ایفا کرده و در عین حال، از مزیت‌های آن نیز بهره‌مند شود.
وی اضافه کرد: نقش ارتباطی و تجاری حمل‌‌ونقل جاده‌ای، می‌تواند در خدمت تبلیغ موثر برنامه‌های گردشگری تبریز  2018 باشد.
بی‌مقدار تصریح کرد: نصب عنوان «تبریز 2018» روی ناوگان ترانزیتی، توزیع بروشورهای تبلیغاتی و معرفی تبریز در مراودات رایج بین شرکت‌های حمل‌‌ونقل بین‌المللی، از ایده‌هایی است که می‌تواند توسط اداره‌کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌ها اجرا شود.
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ارائه اقلام محتوایی توسط روابط‌عمومی شهرداری و  نقش هماهنگ‌کننده نماینده محترم استاندار محترم، پشتیبان این رویکرد است و ما نیز قطعاً به عنوان نماینده مردم، تلاش خود را برای همراه ساختن برنامه‌های ارتباطی سایر شهرها با این رویکرد، به کار خواهیم گرفت.
منوچهر سلمان‌زاده، مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، با بیان این‌که آذربایجان شرقی یکی ازپنج استان برتردرصنعت حمل‌ونقل جاده ای کشوراست، خاطرنشان کرد: ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، از ارزشمندترین زیرساخت‌های توسعه اقتصادی استان است که با همراهی انجمن شرکت‌های حمل‌و‌نقل می‌تواند در برنامه‌های تبریز2018 نیز نقش موثر داشته باشد.
وی از فعالیت ۲۵۷ شرکت حمل‌و‌نقل و ۱۱۰ شرکت مسافربری در استان خبر داد و افزود: هر یک از این مجموعه‌ها، دارای ارتباطات موثر و مداوم با فعالان تجاری هستند و در صورت پشتیبانی، نقش لازم را در تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری تبریز ایفا خواهند کرد.
سلمان‌زاده،  ادامه داد: توزیع اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و یک سری برنامه‌های محیطی، با لحاظ ضوابط ایمنی ترافیکی، می تواند در این خصوص مورد توجه باشد که البته در این مورد، نقش پلیس راهور نیز باید مورد توجه باشد.
در ادامه این جلسه، علی‌اصغر الموسوی، نماینده استاندار آذربایجان‌شرقی در ستاد تبریز2018  با تاکید بر این‌که تبریز 2018، محدود به  مجموعه خاصی نیست، افزود: هر یک از دستگاه‌های اجرایی، با توجه به کارکرد ویژه خود می‌توانند در پشتیبانی رویکردهای اطلاع‌رسانی و ارتباطی تبریز موثر واقع شوند.
وی به نقش موثر گردشگری در اقتصاد استان اشاره و تاکید کرد: توسعه گردشگری، در میان‌مدت، به نفع شاخص‌های اقتصادی و بازرگانی استان خواهد بود؛ بنابراین ورود ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای به برنامه‌های تبلیغی تبریز 2018، یک فرصت ارزشمند در جهت‌گیری این مجموعه خدمتگزار است.
الموسوی اظهار داشت: تبریز 2018، یک فرآیند کاملاً ملی و مردمی است و از این رو، مشارکت عموم تشکل‌های صنفی و بخش‌های خصوصی، راهگشا خواهد بود.
میراعتماد عمادی، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز نیز در این جلسه، با قدردانی از توجه اعضا به مباحث تبلیغی و اطلاع‌رسانی تبریز 2018 اظهار داشت: شهرداری تبریز در سه سال گذشته، با طراحی و توزیع اقلام پرمحتوا و متنوع، از ظرفیت رویدادهای مختلف اجتماعی و فرهنگی برای معرفی تبریز 2018 بهره گرفته است.
وی تاکید کرد: مصمم هستیم با همکاری بخش‌های ذی‌ربط، همین نقش را در ارتباط با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای نیز ایفا کنیم.
عمادی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های مختلف استان و تنوع بخش‌های خصوصی، همکاری با شهرداری در این رویداد بین‌المللی، می‌تواند ثمربخش باشد.
 وظایف و ماموریت‌های محدود شهرداری،  این مجموعه نمی‌تواند تمام رویکردهای گردشگری را پشتیبانی کند؛ اینجاست که نیاز به همگرایی و همکاری سایر مجموعه‌ها، بیشتر بارز می‌شود.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با بیان این‌که تبریز از گذشته، محور ارتباطات تجاری کشور بوده‌است، گفت: ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ظرفیت تاثیرگذار و پویایی است که می‌تواند تبریز 2018 را به موضوعی فراگیر و سراسری تبدیل کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.