حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

شناسه : 11059 22 ژانویه 2018 - 3:14 155 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد. به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر افزود: شهرداری تبریز در یازدهمین نمایشگاه بین الملل گردشگری تهران با محوریت تبریز 2018 حضور خواهد […]

برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر افزود: شهرداری تبریز در یازدهمین نمایشگاه بین الملل گردشگری تهران با محوریت تبریز 2018 حضور خواهد یافت.

وی همچنین گفت: حضور شهرداری تبریز در سال های گذشته در این نمایشگاه این فرصت را فراهم کرده تا فرصت های گردشگری تبریز را معرفی کنیم و امسال با توجه همزمانی سال 2018  میلاد از این فرصت ارزنده به خوبی بهره خواهیم برد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، با اشاره به همراهی هنرمندان صاحب نام در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: هنرمندان صاحب نام در رشته های مختلف هنری در طول نمایشگاه به معرفی ظرفیت های هنری و صنایع دستی تبریز و استان به همراه پخش موسیقی زنده می پردازند.

حاجی زاده اظهار کرد: برنامه های ویژه ای در پنل نمایشگاه به معرفی تبریز و فرصت های گردشگری تبریز اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم الی ششم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور غرفه ویژه تبریز 2018 برگزار خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.