حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

با اتلاف وقت، بازی را کنترل کردند

شناسه : 56440 20 آوریل 2021 - 23:51 158 بازدید

دروازه بان تیم تراکتور معقتد است که تیم نیروی هوایی برای کنترل بازی دست به اتلاف وقت زد و در این کار نیز موفق بود. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور بعد از دو تساوی مقابل پاختاکور و شارجه به دنبال کسب اولین برد خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل نیروی هوایی […]

با اتلاف وقت، بازی را کنترل کردند
پ
پ

دروازه بان تیم تراکتور معقتد است که تیم نیروی هوایی برای کنترل بازی دست به اتلاف وقت زد و در این کار نیز موفق بود.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور بعد از دو تساوی مقابل پاختاکور و شارجه به دنبال کسب اولین برد خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل نیروی هوایی عراق بود. این تیم اما از کسب برد در بازی امشب هم ناکام ماند و بازی امشب با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم تراکتور به مانند دو بازی گذشته، در بازی امشب هم عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست دروازه خود را برای دومین بار در ACL 2021 بسته نگه دارد. این عملکرد خوب باعث شد تا در پایان بازی، جایزه بهترین بازیکن زمین به اخباری برسد.
اخباری در مورد بازی با نیروی هوایی عراق اظهار داشت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به آنالیزی که کرده بودیم می دانستیم که چنین شرایطی را در پیش خواهیم داشت.
وی ادامه داد: حریف برای کنترل بازی تلاش زیادی کرد و به نظرم با تلف کردن وقت به هدفش رسید.
دروازه بان تراکتور با ابراز امیدواری نسبت به بازی های آینده گفت: انشالله تلاش می کنیم که در بازی بعد زود به گل رسیده و جلوی وقت کشی حریف را بگیریم.
 
 
 
 
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127086

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.