حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورا از پروژه عظیم میدان آذربایجان

شناسه : 7783 24 اکتبر 2017 - 5:15 224 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه عظیم میدان آذربایجان بازدید کرده و در جریان عملیات اجرایی این پروژه و وضعیت پیشرفت آن قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، محمد اشرف‌نیا در این بازدید، با حضور شهردار منطقه ۴ تبریز و مدیران فنی و اجرایی پروژه، از فازهای […]

بازدید رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورا از پروژه عظیم میدان آذربایجان
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه عظیم میدان آذربایجان بازدید کرده و در جریان عملیات اجرایی این پروژه و وضعیت پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، محمد اشرف‌نیا در این بازدید، با حضور شهردار منطقه ۴ تبریز و مدیران فنی و اجرایی پروژه، از فازهای مختلف پروژه بازدید کرد.

وی در ادامه در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات تسریع پروژه برگزار شد، تاکید کرد که شورای اسلامی شهر، پشتیبان طرح‌های توسعه‌محور خواهد بود.

اشرف‌نیا خاطرنشان کرد: پروژه میدان آذربایجان، از طرح‌های کم‌نظیر سال‌های اخیر است که نقش قابل‌توجهی در تسهیل ترافیکی غرب شهر خواهد داشت؛ از این رو تمام جوانب فنی ترافیکی و فنی آن باید مد نظر باشد.

شهردار منطقه چهار نیز در این جلسه با ارائه گزارشی، از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه عظیم تقاطع های غیرهمسطح میدان آذربایجان خبر داد و افزود: عمده عملیات مربوط به داخل حریم میدان به پایان رسیده و هم اکنون در رمپ های ورودی و خروجی میدان نیز مراحل تکمیلی به خوبی پیش می رود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.