حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

اهدای جوایز برندگان خوش‌حساب همراه اول آذربایجان‌شرقی

شناسه : 61346 31 آگوست 2021 - 15:45 731 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، طی مراسمی به ۲۰ نفر از مشتریان خوش حساب همراه اول آذربایجان شرقی که در فصل بهار ۱۴۰۰ به قید قرعه برنده ۲۰ دستگاه مودم روتر نسل چهار (۴G) با ۳۰۰G اینترنت رایگان یکساله شده بودند، اهدا گردید. گفتنی است همراه اول آذربایجان‌شرقی در فصل تابستان به تعداد ۱۰۰ […]

اهدای جوایز برندگان خوش‌حساب همراه اول
آذربایجان‌شرقی
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، طی مراسمی به ۲۰ نفر از مشتریان خوش حساب همراه اول آذربایجان شرقی که در فصل بهار ۱۴۰۰ به قید قرعه برنده ۲۰ دستگاه مودم روتر نسل چهار (۴G) با ۳۰۰G اینترنت رایگان یکساله شده بودند، اهدا گردید.

گفتنی است همراه اول آذربایجان‌شرقی در فصل تابستان به تعداد ۱۰۰ نفر از مشترکین خوش حساب خود که قبض تلفن دائمی خود را به موقع پرداخت نمایند به قید قرعه به میزان کارکرد سه ماهه در (فصل تابستان) ماه‌های تیر، مرداد و شهریور صورتحساب آنان را بستانکار خواهد نمود.
اسامی برندگان ۲۰ دستگاه مودم روتر نسل چهار (۴G) درسایت https://azarsh.tci.irقابل مشاهده می باشد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24957

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.