حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعلام زمانبندی برنامه‌های«تبریز ۲۰۱۸» به آژانس‌های مسافرتی به‌زودی

شناسه : 7851 25 اکتبر 2017 - 6:16 179 بازدید

تبریز ما: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و زیارتی آذربایجان‌شرقی گفت: برای تهیه بسته سفر و جذب مسافران داخلی و خارجی، باید زمانبندی دقیق برنامه‌های رویداد تبریزی ۲۰۱۸ در طول این سال به دست آژانس‌های مسافرتی و برنامه‌ریزان تور برسد. به گزارش تبریز ما، «ستار تبریزی» با اشاره به انتخاب […]

اعلام زمانبندی برنامه‌های«تبریز ۲۰۱۸» به آژانس‌های مسافرتی به‌زودی
پ
پ


تبریز ما: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و زیارتی آذربایجان‌شرقی گفت: برای تهیه بسته سفر و جذب مسافران داخلی و خارجی، باید زمانبندی دقیق برنامه‌های رویداد تبریزی ۲۰۱۸ در طول این سال به دست آژانس‌های مسافرتی و برنامه‌ریزان تور برسد.

به گزارش تبریز ما، «ستار تبریزی» با اشاره به انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال ۲۰۱۸، اظهار کرد: اگر برنامه‌ها در دقیقه نود و لحظه‌ی آخر به آژانس‌های مسافرتی اعلام شود، امکان برنامه‌ریزی و تهیه بسته سفر با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.  

وی با تأکید بر این‌که بخش دولتی با هموار کردن مسیر و تسهیل فرآیندهای اداری نقش موثری در افزایش مشارکت بخش‌ خصوصی در حوزه گردشگری دارد، گفت: متأسفانه ادارات دولتی هم‌چون شهرداری با صرف هزینه‌های زیاد و به همراه چند کارمند در نمایشگاه‌های گردشگری شرکت می‌کنند که هیچ خروجی قابل قبولی ندارد، در حالی‌که با حضور بخش خصوصی و آژانس‌های مسافرتی در کنار آن‌ها، تعاملات بیشتر می‌شود و می‌توان گردشگران ورودی زیادی را از این طریق جذب کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و زیارتی آذربایجان‌شرقی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نشست بررسی راهکارهای تسهیل تورهای ورودی که با حضور مسئولان ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی تبریز۲۰۱۸ و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان روز گذشته برگزار شده بود، گفت: در این نشست پیشنهاد شد که آژانس‌های مسافرتی به ازای هر گردشگر ورودی که به استان می‌آورند، ۳۰ دلار یارانه از سوی دولت به این گونه آژانس‌ها اختصاص داده شود و هتل‌ها هم ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برای آن‌ها در نظر بگیرند.

تبریزی برگزاری تورهای اینفو برای فعالان حوزه گردشگری را ضروری دانست و گفت: در کشورهایی مثل ترکیه تورهای اینفو سالانه چهار یا پنج بار برگزار می‌شود که می‌توان با تعامل بین بخش دولتی و خصوصی این گونه تورها را در استان برگزار کرد تا فعالان این حوزه با زیبایی‌های استان بیشتر آشنا شوند.

وی در خصوص فعالیت سایتهای غیر مجاز فروش بلیت و تور، تأکید کرد: این یک مسأله‌ کشوری است و مختص آذربایجان‌شرقی نیست و از طرفی آزادسازی نرخ مشکلات زیادی را برای آژانس‌ها به دنبال دارد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و زیارتی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بیشتر آژانس‌های مسافرتی تورهای نمایشگاهی به سایر کشورها از جمله چین برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای نمایشگاه‌های مختلفی که سالانه در تبریز برپا می‌شود، تبلیغات گسترده‌ای نمی‌شود، در حالی‌که با تسهیل صدور ویزا از سوی دولت، اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما در این زمان‌ها و نیز حمایت از بخش خصوصی می‌توان برای این نوع سفرها هم مسافر جذب کرد.

منبع: ایسنا

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.