حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هزینه دولت و شهرداری ها باید نتایج ملموس داشته باشد / کم رنگ شدن امید به زندگی در جامعه

شناسه : 9624 15 دسامبر 2017 - 9:28 175 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوران اخیر مدیریت شهری در جای جای کشور بخش نگر شده است و هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است. وی با تاکید بر اینکه این هزینه ها و فعالیت ها باید نتایج ملموس داشته […]

هزینه دولت و شهرداری ها باید نتایج ملموس داشته باشد / کم رنگ شدن امید به زندگی در جامعه
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوران اخیر مدیریت شهری در جای جای کشور بخش نگر شده است و هزینه های صورت گرفته توسط دولت و شهرداری ها نتایج مورد انتظار را به بار نیاورده است.

وی با تاکید بر اینکه این هزینه ها و فعالیت ها باید نتایج ملموس داشته باشد گفت: در حال حاضر اختیارات شوراهای اسلامی شهرها متناسب با مسئولیت ها و انتظارات شهروندان از شوراها نیست و باید برای افزایش اقدامات شوراها اقدام صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه باید برای درآمدزایی و تعریف درآمدهای پایدار شهری فکری بکنیم گفت: درآمدهای شهرداری های کشور از تراکم فروشی، ماده 100 و تغییر کاربری بوده است و در حقیقت شهرداری ها با این روش شهرسازی نکرده اند و شهر فروشی صورت گرفته است.

شکور اکبرنژاد در ادامه سخنانش گفت: امید به زندگی و یافتن معنا برای آن متاسفانه در جامعه امروز رنگ باخته است و این موضوعی است که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، با سخنرانی دکتر محمود سریع القلم در محل باغ صبا در حال برگزاری است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.