حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شبکه روشنایی خیابان خرمشهر به ایستگاه آخر رسید

شناسه : 7095 07 اکتبر 2017 - 6:18 240 بازدید

[ad_1] تبریز ما: روشنایی آخرین قطعه خیابان خرمشهر، حدفاصل میدان فاطمیه تا خروجی زیرگذر شهرک طالقانی اجرا می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۳ تبریز، حفاری و بتن ریزی فونداسیون تیرهای برق تامین روشنائی خیابان خرمشهر به ایستگاه آخر خود رسید. با این عملیات که توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری […]

شبکه روشنایی خیابان خرمشهر به ایستگاه آخر رسید
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: روشنایی آخرین قطعه خیابان خرمشهر، حدفاصل میدان فاطمیه تا خروجی زیرگذر شهرک طالقانی اجرا می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از  شهرداری منطقه ۳ تبریز، حفاری و بتن ریزی فونداسیون تیرهای برق تامین روشنائی خیابان خرمشهر به ایستگاه آخر خود رسید.

با این عملیات که توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ انجام می گیرد شبکه روشنایی آخرین قسمت از خیابان خرمشهر در حد فاصل میدان فاطمیه تا خروجی زیرگذر شهرک طالقانی تامین شده و کل مسیر به روشنایی مطلوب دسترسی پیدا می کند.

اجرای شبکه روشنایی آخرین قسمت خیابان خرمشهر با هدف تأمین روشنایی برای تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه و عابرین و تأمین امنیت در ترافیک و به جهت کاهش خطرات احتمالی با همکاری شرکت توزیع نیروی برق تبریز اجرا می گردد.

درطی این عملیات معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳۰۰ متری حفاری را برای جایگزاری ۳۲ عدد پایه چراغ انجام داده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.