حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام غدیر پیروی از ولایت، اخوت و برادری است

شناسه : 59936 18 جولای 2021 - 3:51 208 بازدید

شهردار تبریز در حاشیه بازدید از روند تهیه و تولید نماهنگ سفیران غدیر، پیروی از ولایت به همراه اخوت و برادری را پیام واقعه غدیر دانست. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز در حاشیه بازدید از روند تولید و تهیه نماهنگ ویژه سفیران غدیر که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری […]

پیام غدیر پیروی از ولایت، اخوت و برادری است
پ
پ

شهردار تبریز در حاشیه بازدید از روند تهیه و تولید نماهنگ سفیران غدیر، پیروی از ولایت به همراه اخوت و برادری را پیام واقعه غدیر دانست.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز در حاشیه بازدید از روند تولید و تهیه نماهنگ ویژه سفیران غدیر که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و گروه فرهنگی، آئینی آیینه در پیاده‌راه تربیت و سطح شهر تبریز در حال فیلمبرداری است، اظهار داشت: همه ما باید بر خود وظیفه بدانیم تا در جایگاهی که قرار داریم، در راستای تبلیغ و تبیین واقعه غدیر قدم برداریم. نسل نوجوان و جوان ما نیازمند تبیین و توجه به لایه‌ها و اهداف مختلف واقعه غدیر است.
وی ادامه داد: پیام غدیر پیروی از ولایت و توجه به اخوت و برادری است که با توجه به آن شاهد از بین رفتن بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی خواهیم بود.
شهردار تبریز گفت: امیدوارم بتوانیم در هر جایگاهی که هستیم در راه رسیدن به اهداف واقعه غدیر گام برداریم و به تبیین این واقعه کمک کنیم. شهردار تبریز همچنین از تلاش‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تشکر کرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130365

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.