حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره فیلم تبریز کار خود را رسما آغاز کرد

شناسه : 28828 05 مارس 2019 - 22:11 1738 بازدید

دومین جشنواره فیلم تبریز به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.         عصر امروز دومین جشنواره فیلم تبریز با حضور هنرمندان،اساتید،مدیران استانی و علاقه مندان به سینما شروع به کار کرد.  بر اساس این گزارش،محمد محمدپور،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت ها و […]

جشنواره فیلم تبریز کار خود را رسما آغاز کرد
پ
پ
 

 
 
 

عصر امروز دومین جشنواره فیلم تبریز با حضور هنرمندان،اساتید،مدیران استانی و علاقه مندان به سینما شروع به کار کرد.

 بر اساس این گزارش،محمد محمدپور،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت ها و تلاش هیئت اجرایی این جشنواره گفت: جدیت برگزارکنندگان دومین جشنواره فیلم تبریز باعث شد تا به دور از حاشیه سازی ها و شرایط متناقض به شکل مصمم به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: این جشنواره فرصتی  برای رشد و بالندگی سینمای استان است.

محمدپور تأکید کرد: جوانان ما در بلندترین نقاط افتخار آفرینی قرار دارند و من مطمئنم جشنواره فیلم تبریز زمینه ساز شکوفایی بیشتر سینما در استان خواهد بود.

یونس مقدم نیز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش و همکاری تمام دست اندرکاران و اعضای انجمن سینماگران استان و اداره کل ارشاد گفت: امیدوارم همه در این رویداد هنری شرکت کنند تا متضمن تداوم برگزاری آن باشد.

گفتنی است دومین جشنواره فیلم تبریز از ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه در محل مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می شود و علاقه مندان به تماشای فیلم ها می توانند برنامه پخش فیلم ها را خبرگزاری های رسمی و سایت انجمن سینماگران استان پیگیری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.