حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×
تبریز ما بررسی می کند:

اکبر ایمانی یا کوین کنستانت

شناسه : 28016 19 فوریه 2019 - 5:38 2767 بازدید نویسنده : جهانبخش احمدیان
درخشش اکبر ایمانی در پست هافبک دفاعی و ترافیک بازیکن در این پست، کوین کنستانت را مرخص کرد.
اکبر ایمانی یا کوین کنستانت
پ
پ

تبریز ما-جهانبخش احمدیان. نزدیک به دو ماه پیش بود که یکی از بمب های زنوزی در نقل و انتقالات زمستانی، سر و صدای زیادی به پا کرد. هافبک دفاعی سابق آ . ث . میلان ایتالیا که سابقه بازی رو در رو با بزرگان فوتبال دنیا را داشت، وارد تبریز شد. اعتبار باشگاهی که کوین کنستانت در آن بازی کرده بود، کافی بود تا فوتبالی های ایران از این انتقال زمستانی انگشت به دهان بمانند.
کنستانت وارد تبریز شده و قرارداد خود را امضا نمود، ولی هیچگاه فرصت بازی نیافت. نام او حتی در فهرست بازیکنان تیم برای هفته های اولیه نیز به چشم نمی خورد.
جرج لیکنز، وی را بازیکن بزرگی خوانده و شرایط نامساعد بدنی وی را دلیل عدم حضورش در ترکیب و لیست تیم معرفی کرد. این مربی بلژیکی اظهار امیدواری کرده بود که در آینده و با بهبود فیزیک بدنی کنستانت، این بازیکن شرایط بازی را خواهد یافت.
تنها چند روز پس از این اظهار نظر، باشگاه تراکتور و مدیر عامل آن خبر از تعلیق قرارداد این بازیکن دادند. دلیل این تعلیق نیز بیماری این بازیکن است که در صورت درمان، می تواند دوباره به باشگاه ملحق شود.
مطمئنا دلیل این تعلیق یا فسخ، نمی تواند بیماری این بازیکن باشد. چون بازیکنان، مخصوصا بازیکنان خارجی، قبل از عقد قرارداد در تست های مختلف پزشکی شرکت کرده و پس از اخذ گواهی سلامت می توانند اقدام به عقد قرارداد کنند.
بگذارید نگاهی به سوابق بازی این بازیکن در تیم های مختلف و اخباری که باشگاه در زمان جذب وی انتشار داده بود بیاندازیم.
کوین کنستانت، در آ . ث . میلان، به عنوان دفاع چپ بازی می کرد. در تیم ملی گینه، به عنوان وینگر چپ و هافبک هجومی حضور داشت و طبق اخبار کانال رسمی باشگاه تراکتور هم به عنوان هافبک دفاعی جذب تیم شده است.

از سوی دیگر تراکتور در آخرین روزهای نیم فصل هافبک دفاعی آماده و بومی آذربایجان را به خدمت گرفت که در چند بازی اخیر، مخصوصا بازی با استقلال فوق العاده عمل کرده و با درخشش خود آن گسست بین خط دفاع و هافبک تیم در نیم فصل اول را پر کرد.

عدم آمادگی کنستانت و اضافه وزن او از یک سو و آمادگی و درخشش اکبر ایمانی از سوی دیگر و همچنین ترافیک بازیکن در پست هافبک دفاعی، باشگاه را مجاب به انتخاب گزینه داخلی و ترخیص کنستانت کرده است. حالا کاری با شرایط فیزیکی، اضافه وزن و بیماری احتمالی وی نداریم.
حتی در صورت جذب کنستانت به عنوان مدافع وسط، ما باز هم نیاز به یک مدافع آخر داشتیم، که جایگزینی برای بازیکنان فعلی باشد.

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “اکبر ایمانی یا کوین کنستانت”
  1. اکبر ایمانی تورک اوغلی خیلی با غیرت بازی میکنه کاش خیلی زودتر از اینها به تیراختور ملحق شده بود، یاشاسین.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.