حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهندس عنصری، رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج: شهردار باسمنج به زودی معرفی می شود

شناسه : 61143 27 آگوست 2021 - 19:06 321 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج از انتخاب شهردار این شهر ظرف روزهای آتی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تبریز ما به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر باسمنج، مهندس عنصری با اعلام خبر فوق افزود: در خصوص انتخاب شهردار خدمت همشهریان عزیز باید عرض کنم، از بین ۱۸ نفر که […]

مهندس عنصری، رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج: شهردار باسمنج به زودی معرفی می شود
پ
پ

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج از انتخاب شهردار این شهر ظرف روزهای آتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تبریز ما به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر باسمنج، مهندس عنصری با اعلام خبر فوق افزود: در خصوص انتخاب شهردار خدمت همشهریان عزیز باید عرض کنم، از بین ۱۸ نفر که رزومه و اهدافشان طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته بود در نهایت سه نفر انتخاب و به مرحله دوم راه یافتن که در حال بررسی می باشد.
وی تصریح کرد: در اولین جلسه شورای اسلامی شهر در خصوص انتخاب یک نفر به عنوان شهردار از سوی شورای شهر تصمیم گیری خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج داشتن سوابق و تجربه کاری و تخصص لازم در خصوص شهر را از مصادیق انتخاب شهردار بیان کرده و بیان داشت: برای جهش و توسعه شهر باسمنج نیازمند فردی توانمند و باسابقه مدیریتی هستیم که انشالله به زودی شهردار منتخب شورای شهر معرفی می شود.
شایان ذکر است: انتخاب شهردار به عنوان اولین اقدام و اصلی ترین وظیفه ‌شورای اسلامی شهر می باشد که بعد از آن، با تعامل و همکاری شهردار منتخب و شورای اسلامی شهر گام های اساسی برای توسعه عمرانی شهر برداشته می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.