حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معاون وزیر بهداشت: ۴ هزار مبتلا به آنفلوانزا در کشور بستری شدند

شناسه : 32197 03 دسامبر 2019 - 18:41 452 بازدید

به گزارش تبریزما، قاسم جان بابایی، با اشاره به شیوع ویروس آنفلوانزا در کشور، گفت: تاکنون ۴ هزار نفر به علت ابتلا به آنفلوانزا در بیمارستان های کشور بستری شده اند.  وی با تاکید بر موجود بودن داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان های کشور، افزود: اکثر این بیماران پس از گذراندن […]

معاون وزیر بهداشت: ۴ هزار مبتلا به آنفلوانزا در کشور بستری شدند
پ
پ

به گزارش تبریزما، قاسم جان بابایی، با اشاره به شیوع ویروس آنفلوانزا در کشور، گفت: تاکنون ۴ هزار نفر به علت ابتلا به آنفلوانزا در بیمارستان های کشور بستری شده اند. 

وی با تاکید بر موجود بودن داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان های کشور، افزود: اکثر این بیماران پس از گذراندن دوره بیماری و بهبودی، از بیمارستان ترخیص شده اند. 

معاون درمان وزارت بهداشت، بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و عمومی در جهت پیشگیری از انتقال ویروس آنفلوانزا در جامعه، گفت: شستشوی مکرر دست ها، در پیشگیری از انتقال بیماری خیلی مهم است.

جان بابایی افزود: اورژانس های سراسر کشور در آمادگی کامل به سر می برند.

به گزارش نصر، قاسم جان بابایی، با اشاره به شیوع ویروس آنفلوانزا در کشور، گفت: تاکنون ۴ هزار نفر به علت ابتلا به آنفلوانزا در بیمارستان های کشور بستری شده اند.   وی با تاکید بر موجود بودن داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان های کشور، افزود: اکثر این بیماران پس از گذراندن دوره بیماری و بهبودی، از بیمارستان ترخیص شده اند.   معاون درمان وزارت بهداشت، بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و عمومی در جهت پیشگیری از انتقال ویروس آنفلوانزا در جامعه، گفت: شستشوی مکرر دست ها، در پیشگیری از انتقال بیماری خیلی مهم است.  جان بابایی افزود: اورژانس های سراسر کشور در آمادگی کامل به سر می برند.

۴ هزار مبتلا به آنفلوانزا در کشور بستری شدند

۴ هزار مبتلا به آنفلوانزا در کشور بستری شدند

۴ هزار مبتلا به آنفلوانزا در کشور بستری شدند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.