حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صادق زاده دبیراجرائی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی: تجلیل کارآفرینان صنعت کفش تبریز، تجلیل از اشتغال زایی است

شناسه : 55954 14 مارس 2021 - 19:48 336 بازدید

دبیر اجرائی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی، گفت: تجلیل کارآفرینان صنعت کفش تبریز، تجلیل از اشتغال زایی است. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی تبریز ما: مهندس حاج کریم صادق زاده تبریزی با اعلام مطلب فوق افزود: یکی از وظایف خانه کارگر ارج نهادن به تلاش های کارآفرینان صنایع مختلف که در جهت حفظ اشتغال […]

صادق زاده دبیراجرائی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی: تجلیل کارآفرینان صنعت کفش تبریز، تجلیل از اشتغال زایی است
پ
پ

دبیر اجرائی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی، گفت: تجلیل کارآفرینان صنعت کفش تبریز، تجلیل از اشتغال زایی است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی تبریز ما: مهندس حاج کریم صادق زاده تبریزی با اعلام مطلب فوق افزود: یکی از وظایف خانه کارگر ارج نهادن به تلاش های کارآفرینان صنایع مختلف که در جهت حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال بیشتر تلاش می کنند، می باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال جهش تولید کارآفرینان در جهت تحقق این شعار سنگ تمام گذاشته و با حفظ اشتغال و همچنین ایجاد اشتغال همت نمودند، تصریح کرد: ماهنامه سراسری همگام با اصناف و پایگاه خبری – تحلیلی کفش نیوز به عنوان یک رسانه تخصصی حوزه اصناف و صنعت چرم و کفش تصمیم گرفت، نسبت به عزیزان کارآفرینی که برای تولید و اشتغال تلاش کرده اند به عنوان یک ارزش همایشی برگزار نماید و خانه کارگر استان آذربایجان شرقی نیز با همکاری شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز از این حرکت ارزشمند حمایت خود را اعلام و به صورت جدی وارد میدان شد.
صادق زاده، ادامه داد: وظیفه ما ترویج فرهنگ تقدیر و همچنین حمایت از تولیدکنندگان به عنوان جامعه بزرگ کارگری است که در « نخستین همایش تجلیل از کارآفرینان جوان صنعت کفش تبریز» از ۱۲ کارآفرین و ۵ تولیدکننده و واردکننده مواد اولیه کفش با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل خواهد آمد که به نوبه خودم از دبیرخانه اجرایی این همایش به لحاظ برگزاری این برنامه خوب تقدیر و تشکر می نمایم.
وی در خاتمه، گفت: بدون تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان توسعته اقتصادی کشور قابل تصور نیست و نمی توان به قله های موفقیت رسید و اگر با مدیریت صحیح از نیروهای متخصص موجود در کشور استفاده کنیم، خواهیم توانست در بسیاری از زمینه ها به قطب صنعتی دنیا تبدیل شویم.
شایان ذکر است: شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز و خانه کارگر استان آذربایجان شرقی به عنوان یک تشکل بزرگ جامعه کارگری و یکی از حامیان صنعت چرم و کفش تبریز بوده و سال گذشته هم « نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز» با حمایت و همکاری شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز و خانه کارگر برگزار گردید.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.