حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رسانه‌ها باید چشم و گوش جامعه باشند

شناسه : 61405 01 سپتامبر 2021 - 23:51 585 بازدید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رسانه‌ها باید فارغ از وابستگی‌های سیاسی و جناحی، چشم و گوش جامعه باشند. به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر نمایندگی روزنامه‌های سراسری در استان، با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت این تشکل صنفی، گفت: تعامل و هماهنگی با سایر بخش‌ها برای نهادهای نوپا […]

رسانه‌ها باید چشم و گوش جامعه باشند
پ
پ

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رسانه‌ها باید فارغ از وابستگی‌های سیاسی و جناحی، چشم و گوش جامعه باشند.
به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر نمایندگی روزنامه‌های سراسری در استان، با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت این تشکل صنفی، گفت: تعامل و هماهنگی با سایر بخش‌ها برای نهادهای نوپا یک ضرورت است و این انجمن نیز باید با تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مسئول، مسائل و مشکلات جامعه هدف خود را پیگیری کند.
وی با بیان اینکه ضعف نهادهای مدنی از جدی‌ترین مشکلات جامعه امروز ماست، افزود: نبود احزاب و تشکل‌های مدنی مهم‌ترین عامل کند بودن تحولات اجتماعی است و بر این اساس باید از تشکیل و فعالیت نهادهای مدنی استقبال کرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین بر اهمیت شفافیت در دنیای پیشرفته تأکید کرد و گفت: شفافیت را رسانه‌ها ایجاد می‌کنند و برای اینکه در این عرصه موثر باشند باید سازمان‌یافته عمل کنند.
وی افزود: تشکیل نهادهای صنفی در حوزه رسانه و مطبوعات، حرکت ارزشمندی است و این نهادها علاوه بر اینکه می‌توانند پل ارتباطی جامعه با حاکمیت باشند، در حل مسائل و مشکلات جامعه هدف خود نیز موثر باشند.
رئیس انجمن صنفی دفاتر نمایندگی روزنامه‌های سراسری در آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار با بیان برخی از مسائل و مشکلات این صنف، گفت: در حال حاضر ۳۳۱ عنوان روزنامه در سطح استان‌های کشور چاپ می‌شود که از این میزان حدود ۱۰۰ عنوان روزنامه سراسری، در آذربایجان شرقی فعالیت دارند.
اسد فلاح افزود: کارکنان و خبرنگاران دفاتر نمایندگی روزنامه‌های سراسری، بیشترین جمعیت رسانه‌ای استان را تشکیل می‌دهند و مطالبات و حقوق صنفی سرپرستان جراید کشوری، از آغاز فعالیت انجمن مورد اهتمام و پیگیری جدی بوده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131791

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.