حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر سلیمان زاده رئیس جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت. در این پیام آمده است:

شناسه : 9060 26 نوامبر 2017 - 19:37 2748 بازدید

دکتر سلیمان زاده رئیس جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت.
در این پیام آمده است:

دکتر سلیمان زاده رئیس جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت. در این پیام آمده است:
پ
پ

بـسمه تعالی
بسیج متعلق به همه ملت است و بسیجی کسی است که دل در گرو انقلاب دارد تا از همه ظرفیت خود بدون هیچ انتظار برای دفاع از این نظام اسلامی و معنوی استفاده کند.بسیج مسحکمترین خاکریز نبرد با استکبار جهانی و همپیمانان آنان است و تشکیل آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از برکات و الطاف جلیه پروردگار متعال بود که بر ملت انقلابی ایران اسلامی ارزانی شد. من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.
بسیج رهرو ولایت و الگویی است که حضرت امام راحل ترسیم نمودند.در حقیقت بسیجیان بعنوان پرچمداران مکتب عشق، ایثار و فداکاری همواره در صف مقدم دفاع از امامت و ولایت ایستاده اند و در این مسیر معنوی هر لحظه آماده جانفشانی اند. افتخار بسیج این است، که خادم مردم و ملت است، این یک شعار نیست، در همین زلزله اخیر، آحاد بسیجیان بدون ابلاغ در مناطق زلزله زده حرکت کرده و از سرتاسر میهن اسلامی به خدمت پرداختند. بسیج عنصر مخلصی است، که هیچ گاه در پی نام و نشان نیست، بسیجی بایستی بداند که در دوران قبل از ظهور، جامعه و زمانه را برای آمدن آن شخصیتی که همه عالمیان منتظر آمدن او هستند، آماده کند.
در همین راستا هفته بسیج نیز فرصتی است تا یاد و خاطره فداکاری ها و ایثارگری های بسیجیان عزیز را که در سخت ترین لحظات از میهن اسلامی پاسداری کردند تا فرزندان این مرز پر گهر در امنیت و آرامش و در صحت و سلامت رشد کنند و افتخار بیافرینند ارج نهیم.
اینجانب فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و هفته بسیج را گرامی داشته و توفیق همه پاسداران جان برکف و به خصوص براداران و خواهران بسیجی را در مسیر تعالی اسلام و کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت هدایت ها و منویات مقام معظم رهبری ‹مدظله العالی› از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

سلمان سلیمان زاده
رئیس جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران

ادرس: تبریز _ میدان منظریه _ اول خیابان کودک _ جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.