حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برف و کولاک برخی از مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

شناسه : 32489 13 ژانویه 2020 - 12:36 315 بازدید

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از تعطیلی برخی مدارس استان به علت بارش برف و کولاک خبر داد. به گزارش تبریزما، به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا ، امروز  دوشنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۸، در منطقه هوراند، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی روستایی […]

برف و کولاک برخی از مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد
پ
پ

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از تعطیلی برخی مدارس استان به علت بارش برف و کولاک خبر داد.

به گزارش تبریزما، به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا ، امروز  دوشنبه ۲۳ دی‌ماه ۹۸، در منطقه هوراند، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی روستایی و مدارس استثنایی و پیش دبستانی شهری تعطیل است.

در اهر نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل خواهند بود.

همچنین در شهرستان عجبشیر نیز تمامی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم تمامی روستای بخش قلعه چای بالاتر از روستای جوانقلعه در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.