حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعلام نظریه کمیسیون عالی سوانح در خصوص حادثه مترو تبریز

شناسه : 60546 07 آگوست 2021 - 19:51 212 بازدید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از انتشار نظریه کمیسیون عالی سوانح در خصوص حادثه قطار شهری شماره ۱۱۲ تبریز که در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۵ رخ داد، خبر داد. به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی در این خصوص اظهار کرد: مطابق نظر کمیسیون عالی سوانح در خصوص حادثه تصادف قطار شهری تبریز در دی […]

اعلام نظریه کمیسیون عالی سوانح در خصوص حادثه مترو
تبریز
پ
پ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از انتشار نظریه کمیسیون عالی سوانح در خصوص حادثه قطار شهری شماره ۱۱۲ تبریز که در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۵ رخ داد، خبر داد.
به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی در این خصوص اظهار کرد: مطابق نظر کمیسیون عالی سوانح در خصوص حادثه تصادف قطار شهری تبریز در دی ماه سال گذشته، چندین عامل مختلف در بروز این تصادف نقش داشتند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: دلایل این حادثه مطابق نظر کمیسیون مربوط و به ترتیب حروف الفبا، خطای انسانی راهبر قطار، طرح هندسی خط، عدم نصب و راه‌اندازی سیستم سیگنالینگ و در نهایت، نقش عملکردی و تصمیمات مدیریتی سازمان قطار شهری و شرکت بهره‌بردار اعلام شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130959

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.