حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی مشخص شد

شناسه : 61645 13 اکتبر 2021 - 10:55 1422 بازدید

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان با برگزاری نهمین دوره انتخابات برگزیده شدند. به گزارش تبریز ما، ابوالقاسم سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این انتخابات روز گذشته از ساعت ۸ صبح تا […]

پ
پ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان با برگزاری نهمین دوره انتخابات برگزیده شدند.
به گزارش تبریز ما، ابوالقاسم سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این انتخابات روز گذشته از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به صورت الکترونیکی برگزار شد.
وی گفت: در پایان زمان رأی‌گیری که با مشارکت فعال مهندسان استان آذربایجان‌شرقی انجام گرفت و براساس بیشترین آرای ماخوزه اعضای اعضای اصلی و علی البدل رشته‌های هفتگانه هیئت مدیره این سازمان انتخاب شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی با تشریح نتایج رشته عمران خاطرنشان کرد: در گروه عمران به ترتیب احمد طالب‌نژاد ایرانی، علی ابراهیم‌زاده، محمد خانی، بهلول تقی‌زاده، احمدرضا محقق و یعقوب رونقی به عنوان اعضای اصلی و سید صادق موسوی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی افزود: در رشته نقشه برداری نیز ابوالفضل رنجبر به عنوان عضو اصلی و شهرام بایبوردی به عنوان عضو علی البدل این رشته انتخاب شدند و همچنین در رشته ترافیک علیرضا معتمدنیا به عنوان عضو اصلی و اسحاق رسولی سرابی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در گروه تأسیسات و رشته برق رؤیا صادقی نهر و محمدعلی توکلی قاضی جهانی به عنوان اعضای اصلی و حسین علمی به عنوان عضو علی‌البدل و در رشته مکانیک شهرام کاشانی اصل به عنوان عضو اصلی و ناصر یاسائی به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند.
سلطانی یادآور شد: در گروه معماری و شهرسازی و در رشته معماری رضا دیزجی، شهاب آدم نوه سی و بیتا باقری به عنوان اعضای اصلی و محمدرضا پاکدل فرد به عنوان عضو علی البدل و در رشته شهرسازی مهدی علیلو به عنوان عضو اصلی و نادر بقایی مهر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی در پایان گفت: داوطلبان شرکت در این انتخابات در صورت وجود هر گونه اعتراض و شکایت در این انتخابات می‌توانند از امروز تا پنجشنبه ۲۲ مهرماه موارد خود را به صورت کتبی به دبیرخانه محرمانه اداره کل راه و شهرسازی استان واقع در سربالایی ولیتبریز ما ارائه دهند.

منبع خبر: تسنیم

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/132953

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.