حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ناگفته های تیم فوتبال ماشین‌سازی از زبان سیدمحمد علوی

شناسه : 55669 23 ژانویه 2021 - 20:36 830 بازدید
به دنبال اتفاقات اخیر باشگاه ماشین سازی تبریز و کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر، مدیرعامل این باشگاه با اشاره به شرایط بغرنج و بحرانی باشگاه، پشت پرده های آن را تشریح کرد.
ناگفته های تیم فوتبال ماشین‌سازی از زبان سیدمحمد علوی
پ
پ

ناگفته های تیم فوتبال ماشین‌سازی از زبان سیدمحمد علوی

به دنبال اتفاقات اخیر باشگاه ماشین سازی تبریز و کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر، مدیرعامل این باشگاه با اشاره به شرایط بغرنج و بحرانی باشگاه، پشت پرده های آن را تشریح کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایرنا سیدمحمد علوی با بیان اینکه پس از برگزاری بازی ماشین سازی با سپاهان در ۹ دی ماه گذشته تاکنون در باشگاه حضور نداشته است، اظهار داشت: متاسفانه شرایطی در باشگاه ماشین سازی حاکم شده است که قابل بیان و تحلیل نیست و آنچه که مرا وادار کرد در این خصوص صحبت کنم، اعتماد و اعتقاد به راستگوئی و انتشار اخبار موثق رسانه است.

وی افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ باشگاه ماشین سازی که در این تیم بزرگ شده، بازی کرده و مدیریت کرده است، با جرات اعلام می کنم که مالک محوری در این مجموعه، ضربات سخت و جبران ناپذیری به پیکره فوتبال آذربایجان می زند که در این میان بزرگ ترین لطمه به قدیمی ترین تیم  آذربایجان وارد می شود.

علوی با بیان اینکه جلوگیری از ورود صدا و سیما به بازی ماشین سازی و سپاهان مهمترین عامل بروز حواشی در باشگاه ماشین سازی بود، اضافه کرد: در حالی که این بازی قرار بود روز ۸ دی ماه برگزار شود، شخص بهداد بیات به عنوان نماینده تام الاختیار زنوزی در باشگاه، از بنده درخواست کرد تا نامه ای مبنی بر ممنوعیت ورود دوربین های تلویزیونی به صدا و سیما ارسال کنم که با پاسخ منفی من مواجه شد و اعلام کردم این اقدام درستی نیست و باید جوابگوی نهادهای بالاتر باشیم.

وی ادامه داد: اما با اصرار وی، بنده نامه ای با همان مضمون نوشته و به صدا و سیما ارسال کردیم که متعاقب آن بازی به دلیل بارش برف، لغو و به روز نهم دی ماه موکول شد که سپس با توجیهات من، بیات اعلام کرد نامه ای برای کن لم یکن کردن نامه اولی به مراجع مرتبط زده شود که همین گونه شد، اما در کمال تعجب راس ساعت ۱۱ که برای برگزاری بازی  به ورزشگاه بنیان دیزیل رفته بودم، با تماس مسئولان صدا و سیما، متوجه جلوگیری از ورود تیم های فیلمبرداری شدم.

علوی با بیان اینکه بیات در پاسخ به وی، گفته بود تصمیم از سوی مالک باشگاه بوده است و ما در این زمینه مسئولیتی نداریم، افزود: پس از این وقایع مقامات باشگاه به جلسه ای در استانداری فرا خوانده شدند که به دلیل حضور بیات در ان نشست، من در جلسه حاضر نشدم.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از برگزاری جلسه در استانداری آذربایجان شرقی، از طریق مدیر اجرایی باشگاه به من از قول بیات اطلاع داده شد که از سمت خود استعفا بدهم که از این تصمیم بسیار ناخرسند شده و پس از بازی با سپاهان به سراغ آن فرد رفته و گفتم چرا درخواست استعفای مرا از کانال های دیگر اعلام می کنید و اگر دلیل خاصی برای این موضوع  وجود دارد، اعلام کنید تا تصمیم نهایی را بگیرم که در مقابل، بیات گفت: من خجالت می کشم به شما چنین درخواستی بدهم.

علوی با تاکید بر اینکه بدون اعلام دلایل از سوی مالک و نماینده وی در باشگاه ماشین سازی به هیچ عنوان از سمت مدیرعاملی استعفا نمی کنم، یادآوری کرد: اما به طور تلویحی از ۹ دی ماه در باشگاه حاضر نمی شوم تا آقایان مسایل را روشن کنند.

وی با اشاره به اینکه در بسته شدن تیم و آوردن سرمربی مستعفی ماشین سازی هیچ نقشی نداشته است، گفت: بر همین اساس اگر قصوری متوجه بنده است، باید از سوی کسی که درخواست استعفایم را داده است، اعلام شود و الا بنده کسی نیستم که به خاطر رفتارهای بی منطق عده ای، تحت تاثیر قرار بگیرم؛ همچنانکه سرمربی قبلی تیم تحت تاثیر قرار گرفت و استعفا داد، در حالی که اخراج شده بود.

پیشکسوت باشگاه ماشین سازی به حضور ۴۰ ساله اش در این تیم اشاره و اضافه کرد: اینکه انتظار داشته باشند بنده با حرف های نسجیده کناره گیری کنم، عبث است، چون من زندگی خود را فدای ماشین سازی کرده و کوچکترین چشمداشتی از این باشگاه نداشته ام.

علوی افزود: بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، شخص بیات پیش من آمد و گفت بیاتلو نمی تواند در تیم کار خاصی انجام بدهد و باید برکنارش کنیم که به وی کفتم قبل از برکناری او باید گزینه های سرمربیگری را مشخص کرد و حتی پیشنهاد دادم از بین ساکت الهامی و فیروز کریمی یکی را انتخاب کنیم که این موضوع نیز بدون نتیجه ای مسکوت ماند.

وی با ابراز تاسف از اینکه باشگاه ماشین سازی تبریز دچار بحران های خود ساخته شده است، دلیل این امر را مالک محور بودن آن اعلام و اضافه کرد: متاسفانه اصول باشگاه داری در ماشین سازی به راحتی زیر پا گذاشته می شود.

به گفته علوی، پس از بازی ماشین سازی با سپاهان، این باشگاه بدون مدیر اداره می شود و هیچ اقدامی نیز برای روشن شدن وضعیت کنونی صورت نمی گیرد و آنگونه که اطلاع دارم شخص بیات نیز در تهران بوده و تاکنون به تبریز بازنگشته است.

وی اظهار داشت: از زمانی که در محل باشگاه حضور نداشته ام، تنها اقدام به امضای دو فقره نامه در ارتباط با تیم های پایه کرده ام تا مسایل مربوطه به بن بست نخورد.

به گزارش ایرنا، تیم ماشین سازی تبریز پس از گذشت ۱۰ هفته از لیگ برتر با ۳ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد و  در خطر سقوط به دسته پایین تر است.

این تیم قرار است روز جمعه ۲۶ دی ماه، بازی معوقه خود از  هفته  نهم را در برابر نساجی در قائم شهر برگزار کند.

کسب نتایج بسیار ضعیف توسط کادرفنی ماشین سازی باعث شد وحید بیاتلو،  سرمربی جوان این تیم در هفته پنجم لیگ برتر برکنار شود، اما ادامه فعالیت کادرفنی با هدایت سعید اخباری نیز تنوانست جلوی نتایج ضعیف این تیم را بگیرد.

 

 

منبع:  تبریز   من

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.