حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فقط یک بازی بد بودیم، حتما قهرمان می شویم!

شناسه : 32053 14 نوامبر 2019 - 19:23 1078 بازدید

به گزارش آژانس خبری «تبریز ما»، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم تراکتور گفت: در ۳ شکست تیم تنها یک بازی برابر حریف خود ضعیف‌تر کار کردیم. مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور بعد از تمرین اظهار داشت: ما در ۳ بازی اخیر خود که مغلوب شدیم، ۲ بازی نسبتا خوب کار کردیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود […]

فقط یک بازی بد بودیم، حتما قهرمان می شویم!
پ
پ

به گزارش آژانس خبری «تبریز ما»، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم تراکتور گفت: در ۳ شکست تیم تنها یک بازی برابر حریف خود ضعیف‌تر کار کردیم.

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور بعد از تمرین اظهار داشت: ما در ۳ بازی اخیر خود که مغلوب شدیم، ۲ بازی نسبتا خوب کار کردیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و بازی را ببریم، اما در یک بازی مشکل داشتیم.

وی گفت: یک سوم لیگ را پشت سر گذاشتیم و باید بگویم تنها بازی‌های ما مهم نیست و بازی‌های تیم‌های صدرنشین با یکدیگر هم مهم است.

از روز اول حضورم در تیم تراکتور هدفی داشتم که برای رسیدن به هدف مان داریم به شکل جدی کار می‌کنیم و در همه جای دنیا بعضی وقت‌ها تیم های مدعی چنین نتایجی می‌گیرند و ۱۰ بازی انجام دادیم ۶ بازی خارج از تبریز بوده و نتایج بدی هم کسب نکردیم و اگر نتایج و جدول را برعکس کنیم و اول لیگ این ۳ شکست داشته و بعد به پیروزی می‌رسیدیم، می بینیم نتایج ضعیفی کسب نکردیم.

دنیزلی افزود: طرفداران تیم خیالشان راحت باشد و من به تیم خود اطمینان دارم و من با آقای زنوزی و آقای صادقیان تمام مسائل تیم را با هم مشورت کرده و بعد از آخرین بازی مصاحبه کردم که هواداران نگران نباشند و باز امروز تاکید می‌کنم که ما به هدف خود خواهیم رسید.

سرمربی تیم تراکتور گفت: در همه جای دنیا افت و خیز در تیم‌ها بوده و سال گذشته در لیگ ترکیه پاشاشهیر تا ۵ هفته آخر ۸ امتیاز از حریفانش جلو بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند و قهرمانی را از دست داد.

دنیزلی گفت: هفته آینده در بازی حساس به مصاف تیم شهرخودرو مشهد می رویم و یک خبر به من در مورد مصدومیت احسان حاج‌صفی دادند که نمی‌توانیم از وی استفاده کنیم، تا آغاز بازی صبر می کنیم تا ببنیم چه می‌شود و من باز هم به پرشورها و طرفداران می‌گویم که نگران نباشند و ما حتما به هدف‌مان خواهیم رسید.

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه در مورد عدم استفاده از دستیار ایرانی گفت: به لحاظ فکری مشکلی در مورد این موضوع نداشتیم و اول فصل به دنبال دستیار ایرانی بود که نشد، ما آنالیزهایمان را انجام دادیم و در این زمینه یک دوست ایرانی داریم که کمک می‌کند و من تمام بازی‌ها را تماشا کرده و حریفان را خودم آنالیز می‌کنم.

وی گفت: من برای یک کارکرد طولانی به تبریز آمدم و نه برای یکسال و من در کنار تیم خواهم بود و در هر مقطعی در تراکتور هستم و این همکاری طولانی خواهد بود و امسال در مقطع مسابقه در تبریز هستم و سال آینده هم اینچنین است و تا تراکتور قهرمان نشود، من جایم را به کسی نخواهد داد و اگر تراکتور را قهرمان کردم جایم را به مربی دیگری داده اما نوع همکاری‌ام با تراکتور عوض شده و همچنان در تیم خواهم بود.

سرمربی تیم تراکتور گفت: از هواداران تیم تراکتور تشکر می‌کنم که از تیم در هر شرایط حمایت کرده و قدردان این عزیزان می‌باشم.

جشن تولد دنیزلی در باشگاه تراکتور

جشن تولد دنیزلی در باشگاه تراکتور

فقط یک بازی بد بودیم، حتما قهرمان می شویم!

فقط یک بازی بد بودیم، حتما قهرمان می شویم!

فقط یک بازی بد بودیم، حتما قهرمان می شویم!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.