حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی هنری در روزهای آینده

شناسه : 58813 10 ژوئن 2021 - 23:51 672 بازدید

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خبر داد؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری رویدادهای مختلف به‌منظور جلب رضایت اقشار مختلف همشهریان و ارتقای شور و نشاط اجتماعی در شهر با همراهی هنرمندان و ورزشکاران خبر داد. به گزارش تبریز ما، بابک دانش‌پناه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی […]

برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی هنری در روزهای آینده
پ
پ

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خبر داد؛

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری رویدادهای مختلف به‌منظور جلب رضایت اقشار مختلف همشهریان و ارتقای شور و نشاط اجتماعی در شهر با همراهی هنرمندان و ورزشکاران خبر داد.
به گزارش تبریز ما، بابک دانش‌پناه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز،با اشاره به لزوم افزایش شور و نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف همشهریان اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در همین راستا پیش‌بینی‌شده که بخشی از آن‌ها در حال اجرا بوده و سایر برنامه‌ها به‌مرورزمان در مناطق مختلف تبریز اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و بر اساس تأکید مقام معظم رهبری، برنامه‌هایی نیز با همکاری دیگر نهادها و سازمان‌ها پیش‌بینی‌شده تا با اتحاد و همدلی همیشگی و مثال‌زدنی مردم عزیزمان انتخاباتی پرشور رقم‌زده و بتوانیم با انتخاب افراد اصلح آینده‌ای روشن برای شهر و کشورمان رقم بزنیم.
دانش‌پناه در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی‌شده که در حال اجرا هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گستردگی خاص خود را دارند، تلاش کرده‌ایم با اصحاب فعال و شناخته‌شده این حوزه‌ها همکاری و همراهی داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس سلیقه همشهریان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و شورونشاط اجتماعی گام برداریم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری برنامه‌های “ایران من” در مجموعه سینما ناجی، برگزاری برنامه‌های کوه‌پیمایی خانوادگی، دوچرخه‌سواری و دیگر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه “ایران من” با حضور هنرمندان شناخته‌شده به مدت ۱۰ شب برای شهروندان تبریزی و خانواده شهرداری تبریز در سینما ناجی برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه کوه‌پیمایی خانوادگی با برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع نیز روز جمعه هفته جاری در تفرجگاه عون بن علی برگزار خواهد شد. همایش دوچرخه‌سواری دختران و بانوان تبریزی هم روز پنجشنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.
دانش‌پناه در پایان گفت: همواره در برنامه‌های مختلف تلاش می‌کنیم با نظر کارشناسان و نیازسنجی‌هایی که انجام می‌شود، رویدادهایی برگزار کنیم که رضایت همشهریان را در برداشته باشد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129354

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.