حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – کاشت نهال در انبوه کاریهای منطقه تداوم دارد

شناسه : 8438 11 نوامبر 2017 - 4:21 240 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از تداوم و کاشت نهال و اقدامات این حوزه در سطح انبود کاریهای منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس دلدار تداوم تلاشهای فضای سبز را در فصل پائیز بی وقفه دانسته و اعلام نمود: برنامه های کاری […]

پورتال شهرداری منطقه یک – کاشت نهال در انبوه کاریهای منطقه تداوم دارد
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از تداوم و کاشت نهال و اقدامات این حوزه در سطح انبود کاریهای منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس دلدار تداوم تلاشهای فضای سبز را در فصل پائیز بی وقفه دانسته و اعلام نمود: برنامه های کاری حوزۀ فضای سبز همچنان در حال اجرا بوده و در این فصل به صورت ویژه انجام می پذیرد.


.


.


.


مدیر فضای سبز مسیر کوی استانداری ، خاکبرداری ار رفوژ های خیابان توانیر، پخش کود شیمیائی در چال کودهای کوی نگین پارک ، کاشت نهال نارون در خیابان مخابرات ، ادامه کاشت ژونی پرس در پارک شمس و جمع آوری و انتقال نخاله حاصل از آنها را از جمله فعالیتهای حوزه فضای سبز در فصل پائیز دانست که هم اکنون در حال اجرای آنها می باشند.

 


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.