حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهمترین اتفاقات هفته هجدهم با چاشنی دربی/ فقط بیرانوند گل نخورد

شناسه : 32671 02 فوریه 2020 - 14:50 2221 بازدید

هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در حالی پشت سر گذاشته شد که به جز یک تیم، سایر مدعیان در بالای جدول پیروز شدند. در انتهای جدول هم اتفاقات تازه‌ای رقم خورد. به گزارش تبریزما،، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در دو روز پیگیری شد که ماحصل آن حفظ صدرنشینی پرسپولیس، صعود استقلال به رده […]

مهمترین اتفاقات هفته هجدهم با چاشنی دربی/ فقط بیرانوند گل نخورد
پ
پ

هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در حالی پشت سر گذاشته شد که به جز یک تیم، سایر مدعیان در بالای جدول پیروز شدند. در انتهای جدول هم اتفاقات تازه‌ای رقم خورد.

به گزارش تبریزما،، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در دو روز پیگیری شد که ماحصل آن حفظ صدرنشینی پرسپولیس، صعود استقلال به رده چهارم (با یک بازی کمتر)، همسایه شدن ۳ تیم خوزستانی و جدا شدن ۳ تیم در انتهای جدول بود.

در مهم‌ترین بازی‌های هفته استقلال و پرسپولیس که در هفته نوزدهم باید با هم دیدار کنند، توانستند حریفان خوزستانی شأن را در تهران و آبادان شکست دهند تا با پیروزی‌های روحیه بخش برای دربی روز پنجشنبه آماده شوند.

شاگردان گل محمدی در آبادان با یک گل از سد صنعت نفت گذشتند و شاگردان مجیدی نیز در تهران با نتیجه ۲ بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دادند تا سرخابی‌ها پیش از دربی خوزستانی‌ها را مغلوب کرده باشند.

سپاهان دیگر تیم مدعی قهرمانی هم یک تیم خوزستانی دیگر را شکست داد تا در کنار جشن بالای جدولی‌ها، هفت هجدهم به کام فوتبال خوزستان نباشد و ۳ تیم خوزستانی با پذیرفتن ۳ شکست در رده‌های ششم، هفتم و هشتم جدول در همسایگی یکدیگر قرار بگیرند.

در هفته هجدهم همه تیم‌های مدعی به جز صنعت نفت پیروز شدند و صنعت نفت که تنها تیم شکست خورده در بین بالای جدولی‌ها بود، مقابل صدرنشین مسابقات پرسپولیس با یک گل تن به شکست داد.

در این هفته یک اتفاق نادر افتاد تا تنها خط تیره جدول نیز از بین برود. شاهین بوشهر که از ابتدای فصل طعم پیروزی را نچشیده بود، در تهران سنت شکنی کرد و میزبانش پیکان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد تا نه تنها به اولین پیروزی اش برسد، بلکه پیکان نگون بخت را نیز به قعر جدول نزدیک کند.

این نتیجه باعث شد تا ۳ تیم پیکان، گل گهر و شاهین بوشهر با ۱۳، ۱۲ و ۱۰ امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشند از این هفته رقابت سختی بین آنها برای بقا جاری شود. همچنین حسین فرکی هم از سرمربیگری پیکان استعفا داد تا وی نیز به تعداد زیاد مربیانی اضافه شود که از ابتدای فصل تاکنون از تیم‌های خود کنار رفته اند.

تراکتور نیز بعد از شکست تلخ خارج از خانه مقابل پرسپولیس، این هفته در خانه توانست ذوب آهن را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا همچنان در کورس بالای جدول قرار داشته باشد.

«۳ بر یک» پر تکرار ترین نتیجه این هفته بود و ۳ دیدار با این نتیجه به پایان رسید. پیکان-شاهین، نساجی-سایپا و شهرخودرو ماشین سازی ۳ دیداری بودند که با نتیجه مشابه ۳ بر یک به اتمام رسیده باشند.

در این هفته به جز یک بازی «پارس جنوبی-گل گهر»، سایر دیدارها برنده و بازنده داشت و تنها همان بازی بود که بانتیجه مساوی به پایان رسید. ضمن این که در این هفته هیچ بازی بدون گل به پایان نرسید.

پرسپولیس تنها تیمی بود که در هفته هجدهم گل نخورد و به جز بیرانوند دروازه همه دروازه بانها در این هفته باز شد.

شاهین بوشهر، سایپا و پرسپولیس ۳ تیمی بودند که خارج از خانه پیروز شدند و تراکتور، سپاهان، استقلال و شهرخودرو نیز در خانه خود حریفان شأن را شکست دادند.

در هفته هجدهم جمعاً ۲۴ گل به ثمر رسید و ۲۴ گلزن داشتیم و هیچ بازیکنی در این هفته نتوانست بیشتر از یک بار موفق به گلزنی شود.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته هجدهم؛

/مهر

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.