حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر شهرام حسین نژاد دانشور مسئول پهنه غرب و شمال غرب حزب همت: شرکت پرشور مردم در انتخابات،قدرت چانه زنی نظام را در عرصه های بین المللی بالا می برد

شناسه : 31840 31 اکتبر 2019 - 15:42 1122 بازدید

مسئول پهنه غرب و شمال غرب حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) اظهار داشت: انتخابات فرصتی طلایی است که حرف‌های جدی‌تر زده شود و گامی موثر در جهت آینده کشور برداشته شود. دکتر شهرام دانشور با بیان این مطلب که انتخابات مجلس را در اسفند ماه سال جاری پیش رو داریم ابراز داشت: هر رأی […]

دکتر شهرام حسین نژاد دانشور مسئول پهنه غرب و شمال غرب حزب همت: شرکت پرشور مردم در انتخابات،قدرت چانه زنی نظام را در عرصه های بین المللی بالا می برد
پ
پ

مسئول پهنه غرب و شمال غرب حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) اظهار داشت: انتخابات فرصتی طلایی است که حرف‌های جدی‌تر زده شود و گامی موثر در جهت آینده کشور برداشته شود.
دکتر شهرام دانشور با بیان این مطلب که انتخابات مجلس را در اسفند ماه سال جاری پیش رو داریم ابراز داشت: هر رأی مردم می‌تواند در پایداری و مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ،آمریکا و هم پیمانانش ،نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا نموده و قدرت چانه‌زنی نظام را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش دهد.
رییس شورای سیاستگذاری حزب همت در غرب و شمال غرب حزب همت ادامه داد:مردم باید در صحنه حضور یابند چرا که هر گونه کوتاهی در انتخابات به ضرر میهن عزیزمان و جامعه تمام می‌شود.
دانشور خاطر نشان کرد:در شرایط کنونی کشور باید آگاهانه رای داد و در این دوره، باید ضمن در نظر گرفتن شایسته سالاری افرادی باید وارد مجلس شوند که اهل نزاع و درگیری نباشند و روحیه همکاری و تعامل داشته باشند، و اهل مچ‌گیری و مقصریابی نباشند، و روحیه خدمت به مردم را داشته باشند.
مشاور مجمع نمایندگان آ.ش در ادامه اظهار داشت : این انتخابات بهترین فرصت است که حرف‌های جدی‌تر زده شود و در جهت حل مشکلات اساسی کشور گامهای موثری برداشته شود ،لذا باید برنامه ریزی کرد که مشارکت سیاسی در انتخابات بالا رود.شرکت در انتخابات و مشارکت سیاسی در آن، نوعی ادای وظیفه و مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی است که افزون بر مسائل سیاسی در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد تاثیرگذار است. لذا نباید موضوعاتی از قبیل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به صورت منفک از هم دید، چرا که با دیدی عمیق به موضوع و در نگرشی نظام مند آنها بر هم تاثیر می گذارند و از هم تاثیر می پذیرند.
از مهمترین بحث های تاثیر گذار در انتخابات ،فعالیت مستمر احزاب در راه دستیابی به مشارکت است. در واقع با ورود به احزاب می توان در زمینه سیاسی پرورش پیدا کرده و به موازات این پرورش کارهای بزرگی انجام داد.
و از فواید دیگر عملکرد احزاب آن است که در نظام حزبی از حضور نامزدهای انتخاباتی کاسته میشود و‌ این اقدام موجب کاهش هزینه های ناشی از تعدد کاندیدا های انتخاباتی و افزایش قدرت تشخیص مردم می گردد.احزاب بر خلاف افراد در کنار ارائه برنامه دقیق افراد معتمد خود را جهت احراز مسئولیت های مختلف در معرض انتخاب مردم قرار می دهند و مردم میتوانند با شناختی که از طریق احزاب از کاندیداها پیدا میکنند آگاهانه تصمیم بگیرند و در این راستا حزب همت تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا بتواند گامی موثر در کشور بردارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.