به گزارش تبریز ما، سعید حاجیزاده در شورای مدیران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ، استفاده از طرحهای یکدست در تبلیغات محیطی دهه فجر امسال، با جذابیت بیشتری همراه بود و بازخوردهای مثبتی نیز داشت و موجب شد، برنامههای محیطی، حتی پررنگتر از سالهای گذشته نیز باشد.
وی با اشاره به برخی شائبهها در مورد محدودیت فضاسازی در سطح شهر، گفت: در برخی محافل، این طور تلقی میشد که نصب بنر، ممنوع است؛ اما همانطور که در اطلاعرسانی های بعدی، موضوع شفاف شد، مصوبه شورای محترم به «ممنوعیت بنرهای داربستی» اشاره دارد.
مدیرکل روابطعمومی و بینالملل شهرداری تبریز تصریح کرد: مطابق ابلاغیه شهردار محترم، هیچگونه محدودیتی برای نصب بنر در مناسبهای مختلف ملی و مذهبی، نیست و محدودیت داربست نیز صرفاً به منظور ایمنسازی و استاندارسازی تبلیغات شهری در نظر گرفته شده و در عین حال، اسپیس، به عنوان سازه جایگزین، پیشنهاد شده است.
حاجیزاده ادامه داد: با توجه به محدودیت نصب داربست، استفاده از ظرفیت کیوسکهای مطبوعاتی، لایتباکسها و بیلبوردهای بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت و با همکاری سازمان سیما و منظر، بسیج شهرداری و معاونت خدمات شهری، ۲۰۰ بنر در ابعاد مختلف، در سطح شهر نصب شدهاست.
وی با اشاره به اتفاقات ماه گذشته و برخی جسارتها به پرچم مقدس کشورمان ، اظهار داشت: در دهه فجر امسال، سعی شد تا پرچم، شاکله اصلی در سطح شهر باشد؛ به همین منظور، یک هزار پرچم در طرحها و اندازههای متنوع، در سطح شهر نصب شده است.
مدیرکل روابطعمومی و بینالملل شهرداری تبریز اجرای نمایشگاههای شعارهای دوران انقلاب، روزشمار انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از ابتکارات برنامههای دهه فجر امسال خواند که حال و هوای آن دوران را به خصوص در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برجسته کرد.
حاجیزاده ادامه داد: روابطعمومی شهرداری تبریز، با توجه به ایام فاطمیه(س) و ایامالله دهه فجر، سازههای لازم را به صورت رایگان در اختیار هیئات و مساجد قرار دادهاست.
وی مشارکت در برنامههای فرهنگی را از اهم اقدامات روابطعمومی شهرداری خواند و افزود: مشارکت در ۱۰ عنوان یادواره شهدا و حمایت از نمایشگاه «شهرک آسمانی» ویژه ایام فاطمیه، با در اختیارگذاشتن فرصت تبلیغات سازهای، در دستور کار روابطعمومی شهرداری است.