تبریز ما: فرایند استفاده از سگمنت الیافی در پروژه خط 2 قطارشهری تبریز به عنوان اولین پروژه مترویی کشور و دومین پروژه مترویی آسیا انجام شد.
به گزارش تبریز ما، حبيب الله احمدي معاون فنی پروژه خط 2 قطار شهری تبریز با اعلام این خبر گفت: فرایند استفاده از سگمنت الیافی (بتن الیافی قابل استفاده در ساخت قطعات تونل) در پروژه خط 2 قطار شهری تبریز به همت جوانان بومی به عنوان اولین پروژه مترویی کشور و دومین پروژه مترویی آسیا آغاز و بیش از ١٠٠ قطعه سگمنت الیافی در تونل نصب شده است.
احمدي با بيان اينكه این مهم برای اولین بار در تبریز محقق شده است، افزود: با استفاده از سگمنت الیافی با حذف بیش از ٧٠ درصد از آرماتور پوشش تونل، علاوه بر مزایای متعدد فنی، سوداوری حدود 13 درصدی نيز حاصل شده است.
تبریز ما: فرایند استفاده از سگمنت الیافی در پروژه خط 2 قطارشهری تبریز به عنوان اولین پروژه مترویی کشور و دومین پروژه مترویی آسیا انجام شد.
به گزارش تبریز ما، حبيب الله احمدي معاون فنی پروژه خط 2 قطار شهری تبریز با اعلام این خبر گفت: فرایند استفاده از سگمنت الیافی (بتن الیافی قابل استفاده در ساخت قطعات تونل) در پروژه خط 2 قطار شهری تبریز به همت جوانان بومی به عنوان اولین پروژه مترویی کشور و دومین پروژه مترویی آسیا آغاز و بیش از ١٠٠ قطعه سگمنت الیافی در تونل نصب شده است.
احمدي با بيان اينكه این مهم برای اولین بار در تبریز محقق شده است، افزود: با استفاده از سگمنت الیافی با حذف بیش از ٧٠ درصد از آرماتور پوشش تونل، علاوه بر مزایای متعدد فنی، سوداوری حدود 13 درصدی نيز حاصل شده است.
[ad_2]
منبع : shahryarnews |
ثبت دیدگاه