حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 1600 متر اجرای عملیات درزگیری آسفالت در بلوار شهریار

شناسه : 1835 03 ژوئن 2017 - 7:33 422 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از اجرای عملیات درزگیری آسفالت در بلوار تبریز ما به طول 1600 متر خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور  ضمن اعلام این خبر افزود: در بررسیهای کارشناسانه معاونت فنی و عمرانی منطقه یک برخی از […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 1600 متر اجرای عملیات درزگیری آسفالت در بلوار شهریار
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از اجرای عملیات درزگیری آسفالت در بلوار تبریز ما به طول 1600 متر خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور  ضمن اعلام این خبر افزود: در بررسیهای کارشناسانه معاونت فنی و عمرانی منطقه یک برخی از مسیرهای این حوزه نیاز به درزگیری و اصلاح آسفالت داشتند که هم اکنون این طرح به صورت گسترده ای در حال اجرا می باشد.

معاون فنی و عمرانی  منطقه یک اظهار داشت: این عملیات هم اکنون در بلوار تبریز ما اجرا می گردد و به طول 1600 متر بوده و طبق برنامه ریزی تداوم داشته که پس از اتمام مسیر مذکور قسمتهای مورد نیاز به صورت شبانه در این طرح قرار خواهند گرفت.


.


 .


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.