حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهندس رضا زباندار رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز و نائب رئیس حزب همت در استان آ.ش:مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند نه اینکه فقط تیتر خبرهای خود قرار دهند

شناسه : 33011 28 جولای 2020 - 13:15 2839 بازدید

مهندس رضا زباندار رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی نشریه کاریران ابراز داشت: اگر می خواهیم از تاثیرگذاری تحریم ها بر اقتصاد داخلی کاسته و تحریم‌ها را به فرصتی برای احیای صنعت و تولید داخلی تبدیل کنیم باید به شعارهای سال مقام معظم رهبری عمل نمائیم. رضا زباندار ادامه داد: […]

مهندس رضا زباندار رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز  و نائب رئیس حزب همت در استان آ.ش:مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند نه اینکه فقط تیتر   خبرهای خود قرار دهند
پ
پ

مهندس رضا زباندار رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی نشریه کاریران ابراز داشت:
اگر می خواهیم از تاثیرگذاری تحریم ها بر اقتصاد داخلی کاسته و تحریم‌ها را به فرصتی برای احیای صنعت و تولید داخلی تبدیل کنیم باید به شعارهای سال مقام معظم رهبری عمل نمائیم.
رضا زباندار ادامه داد: چند سالی است که حضرت آقا، شعارهای سال را بر پایه حل مشکلات اقتصادی و حمایت از تولید داخلی انتخاب نموده و به مسئولین تاکید دارند تاحمایت از صنعت ‌تولید داخلی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
مهندس رضا زباندار نائب رئیس حزب همدلی مردم تحول خواه دراستان آذربایجان شرقی در ادامه افزودند:
مسئولین نباید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را برای خود سپر قرار دهند و عوض عمل به فرمایشات ایشان فقط به شعار بسنده کنند بلکه اصلی‌ترین راهکاری که می تواند راه را برای جهش تولید و حمایت از تولید داخلی و رونق فضای کسب و کار مهیا سازد همت والا و عملگرا بودن آنان است.
این کارآفرین جوان که خود توانسته اند نقش موثری در حوزه تولید استان وکارآفرینی داشته باشند ادامه داد:
تاکید حضرت آقا، استفاده از نیروهای جوان در حوزه های مختلف مدیریتی و اجرایی کشور است لذا باید پیرو امر ایشان از جوانان تحصیل کرده و توانا که مجهز به سلاح علم و دانش هستند و به نوآوری و فناوری‌های روز اشراف کامل دارند در تمامی عرصه ها استفاده نمائیم.
متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که در اکثر ادارات در حوزه مدیریت به جوانان بهایی داده نمی شود و همواره از افراد مسن در منسب ها استفاده می گردد و گاهاً شاهد آن هستیم که حتی از افراد بازنشسته استفاده می گردد و برخی مدیران دو شغله را پای کار می‌آورند.
مهندس زباندار افزود:
اگر می خواهیم در گام دوم انقلاب کشورمان را از وضع اقتصادی کنونی نجات داده و رونق را به اقتصاد برگردانیم باید عرصه را برای ورود جوانان به حوزه های مدیریت ماجرا مهیا سازیم.
زباندار در ادامه با اشاره به سال جهش تولید اظهار داشت:
در سال جهش تولید باید برنامه ویژه‌ای جهت فعال سازی ظرفیت خالی واحدهای صنعتی استان و کشور داشته باشیم و با حمایت از تولیدکنندگان راه را برای جهش تولید مهیا سازیم و مشکلات تولیدکنندگان را باید در اولویت قرار دهیم تا به شعار سال مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم نه اینکه آن را برای خود سپر قرار داده و پشت آن سپر مخفی شویم.
و در این خصوص اجماع ملی را جهت منافع ملی در راس امور قرار دهیم و با روی کار آوردن جوانان تحولی عظیم برای آینده کشور رقم زنیم.
این کارشناس اقتصادی در پایان افزود:دولت محترم بایدبا ایجاد ستادی راهبردی موانع تولید را رصد نموده و بحال مشکلات پیش پای تولید راه را برای رونق و جهش تولید هموار سازد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.