حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

امکان بهره‌مندی از یارانه دولتی بیمه تأمین اجتماعی برای رانندگان شهری فراهم شد

شناسه : 32711 05 فوریه 2020 - 14:14 796 بازدید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: امکان بهره‌مندی از یارانه دولتی بیمه تأمین اجتماعی برای رانندگان فعال در بخش حمل بار و مسافر شهری فراهم شد. به گزارش تبریزما ،فاضل نادری در این رابطه اظهار کرد: بر اساس اعلام معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و ریس سازمان […]

امکان بهره‌مندی از یارانه دولتی بیمه تأمین اجتماعی برای رانندگان شهری فراهم شد
پ
پ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: امکان بهره‌مندی از یارانه دولتی بیمه تأمین اجتماعی برای رانندگان فعال در بخش حمل بار و مسافر شهری فراهم شد.

به گزارش تبریزما ،فاضل نادری در این رابطه اظهار کرد: بر اساس اعلام معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و ریس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، این امکان پس از دو سال پیگیری‌های مستمر با امضای تفاهم‌نامه اصلاح فهرست رانندگان حمل و نقل عمومی شهری، فراهم شده است.

وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز نیز در راستای جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان، آماده ثبت نام این عزیزان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی بیان کرد: بر این اساس رانندگان فعال در بخش حمل بار و مسافر شهری در تبریز سریعا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند تا اقدامات لازم جهت بهره‌مندی از این تفاهم‌نامه انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.