حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آقا محسن، سوء استفاده ممنوع!

شناسه : 29831 27 مارس 2019 - 12:45 613 بازدید

به گزارش تبریز ما، غلامرضا منصوری: در شرایطی که همه ناظران مهمترین دلیل بروز وضعیت بحرانی بدلیل سیل های اخیر گلستان ، سیستان و خوزستان را ضعف های مدیریتی ده ها سال گذشته می دانند، برخی ها بدنبال سوء سیاسی استفاده از وضعیت موجود هستند. البته اگر مساله صرفا جلب توجه باشد یا اقلا دردی […]

آقا محسن، سوء استفاده ممنوع!
پ
پ

به گزارش تبریز ما، غلامرضا منصوری: در شرایطی که همه ناظران مهمترین دلیل بروز وضعیت بحرانی بدلیل سیل های اخیر گلستان ، سیستان و خوزستان را ضعف های مدیریتی ده ها سال گذشته می دانند، برخی ها بدنبال سوء سیاسی استفاده از وضعیت موجود هستند. البته اگر مساله صرفا جلب توجه باشد یا اقلا دردی از دردهای مردم را دوا کند اشکالی ندارد اما بعضا مشاهده میشود عده ای با شعارهای خود عملا ارزش های انقلابی را له می کنند البه بدون آنکه متوجه باشند.چراکه میخواهند از این شعارها بعنوان ابزاری برای تخریب رقبای سیاسی خود استفاده کنند.
مثلا به این توئیت محسن رضایی توجه کنید: مدیریت انقلابی بن‌بست‌ها را از سر راه بر می‌دارد، چه با انفجار در #آق_قلا برای خروج آب و چه در #سوریه، علیه #داعش برای امنیت ملت. اشاره آقای رضایی به یک عملیات ساده تخریب بخشی از راه آهن گرگان است که طی آن راهی برای عبور آبهای وارد شده به شهر آق قلا باز شده است. یعنی عملیاتی که به وفور توسط مهندسان راه و ساختمان و یا معدن صورت می گیرد، اما هیچ کدامشان دنبال مدال افتخار هم نیستند.
بهرحال ، این رزمنده سابق که علاقه زیادی به استفاده از کلمه مدیریت انقلابی دارد ظاهرا متوجه نیست که اتفاقا سازنده خط آهن گرگان- اینچه برون ، بچه های انقلابی قرارگاه خاتم سپاه بوده اند نه دولت غیر انقلابی! و یا نیروهای هوادار لیبرالیسم و .. شگفت انگیز است که چگونه این مهندسان عزیز در مسیر راه آهن آق قلا، پلی به برای انتقال سیلاب، پیش بینی و تعبیه نکرده اند که در جای خود باید اکیدا مورد سئوال قرار گیرد.البته اکنون غرض آن نیست که زحمات سازندگان این مسیر راه آهن را زیر سئوال ببریم اما ظاهرا ناچاریم تا با طرح کردن برخی حقایق زمینه سوء استفاده برخی از فعالین سیاسی را که هنوز هم به فریب عمومی مردم آن هم با توسل به عناوین ارزشمند وانقلابی ، چشم دوخته اند، محدود کنیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.