حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افزایش ۴۵ درصدی حقوق در سال ۹۸ شامل کدام دسته از معلمان می‌شود

شناسه : 29384 14 مارس 2019 - 15:27 90 بازدید

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی حقوق برخی از معلمان در سال ۹۸، جزئیات این موضوع را تشریح کرد. حجت‌الاسلام علی عسگری در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران اظهار‌ کرد: از […]

افزایش ۴۵ درصدی حقوق در سال ۹۸ شامل کدام دسته از معلمان می‌شود
پ
پ

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی حقوق برخی از معلمان در سال ۹۸، جزئیات این موضوع را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام علی عسگری در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران اظهار‌ کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با  موضوع بودجه که همراهی  بسیار عالی با آموزش پرورش داشتند، قدردانی می‌کنم؛ حوزه  نوسازی و بازسازی مدارس و بودجه‌های عمرانی از نظرکارشناسان بسیار مطلوب ارزیابی شده  که خوشبختانه بودجه عمرانی حدود سه برابر افزایش یافت.

وی افزود: در موضوع افزایش حقوق کارکنان دولت ۴۰۰ هزار تومان به حقوق ثابت معلمان اضافه می‌شود که این مقدار با حفظ  درصد افزایش حقوق به میزان ۱۰ تا ۲۰ درصد به صورت پلکانی است.

افزایش ۴۵ درصدی معلمانی که تازه استخدام شدند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش گفت: افزایش حقوق  برای معلمان به این دلیل که تحت‌تأثیر شرایط ناعادلانه  پرداخت حقوق در کشور بودند باعث شد تا از  یک حمایت نسبی خوبی برخوردار شوند و  برای برخی معلمان که در آغاز استخدام هستند  و حقوق پایین می‌گیرند حدود ۴۵  درصد افزایش را باعث می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.