حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسابقات آسیایی والیبال با حضور 18 تیم در تبریز برگزار می شود

شناسه : 13390 30 می 2018 - 9:26 316 بازدید

تبریز ما: نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا با بیان اینکه کشورهای بسیاری کاندیدای میزبانی این رقابت ها بودند، گفت: مسابقات آسیایی والیبال فرصتی برای گسترش والیبال در آذربایجان‌شرقی است. به گزارش تبریز ما، سعید درخشنده امروز در نشست هماهنگی دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا در تبریز اظهار کرد: با تلاش فدراسیون والیبال ایران میزبانی این دوره […]

مسابقات آسیایی والیبال با حضور 18 تیم در تبریز برگزار می شود
پ
پ


تبریز ما: نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا با بیان اینکه کشورهای بسیاری کاندیدای میزبانی این رقابت ها بودند، گفت: مسابقات آسیایی والیبال فرصتی برای گسترش والیبال در آذربایجان‌شرقی است.

به گزارش تبریز ما، سعید درخشنده امروز در نشست هماهنگی دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا در تبریز اظهار کرد: با تلاش فدراسیون والیبال ایران میزبانی این دوره از رقابت ها به تبریز رسید و امیدواریم که والیبال این استان مانند استان های دیگر رشد کرده و از نظر امکانات بین‌المللی تجهیز شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 18 کشور آسیایی که 2 کشور از قاره اقیانوسیه هستند، برگزار می شود، اظهار داشت: استرالیا و نیوزلند از قاره اقیانوسیه اجازه حضور در مسابقات آسیایی را دارند و تنها در بازی‌های آسیایی المپیک آسیا اجازه حضور ندارند.

درخشنده افزود: علاقمندی تیم‌هایی همچون نیوزلند که 18 ساعت تا تبریز پرواز دارند بسیار حائز اهمیت است و حضور 18 تیم تاکنون در پایتخت ایران نیز سابقه نداشته و در بازی‌های قبلی حداکثر تیم‌ها 16 تیم بود.

وی با توجه به انتخابی بودن تیم‌ها برای بازی‌های جهانی ابراز امیدواری کرد در موعد مقرر بازی‌ها انجام شود.

وی گفت: با توجه به استعدادها و حجم استانداردهای موجود در تبریز امید به برگزاری هرچه بهتر بازی‌ها در تبریز وجود دارد.

درخشنده با بیان اینکه والیبال در ایران قدمتی بیش از 50 سال دارد، افزود: من سابقه بازی والیبال در 50 سال قبل تبریز را دارم اما متأسفانه با وجود امکانات و منابع تا امروز یک سالن استاندارد در این شهر وجود ندارد.

وی این مسابقات را فرصتی برای استانداردسازی 2 سالن برای مسابقات بین‌المللی در تبریز دانست و گفت: والیبال پروتکل‌های خاصی دارد که باید اجرا شود؛ کشورهای بسیاری کاندیدای میزبانی این بازی‌ها بودند اما فدراسیون والیبال برای رشد و گسترش ورزش والیبال آذربایجان‌شرقی تلاش کرد.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا افزود: بازی‌های این دوره از مسابقات به‌ صورت زنده در چند کشور آسیایی پخش می شود و از نظر جهانی اهمیت دارد، چرا که از بین این تیم‌ها 4 تیم راهی مسابقات جهانی خواهند شد. 

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان پسر آسیا و انتخابی مسابقات جهانی از هشتم تا 15 تیر در سالن‌های پورشریفی و شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.