حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مکان فعلی زندان تبریز به پارک تبدیل می‌شود

شناسه : 59775 12 جولای 2021 - 23:52 306 بازدید

شهردار تبریز با اشاره به طرح انتقال زندان به خارج از شهر، گفت: پس از اجرای این طرح، مکان کنونی زندان مرکزی تبریز به پارک تبدیل می‌شود. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در حاشیه دیدار با مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این دیدار […]

مکان فعلی زندان تبریز به پارک تبدیل می‌شود
پ
پ

شهردار تبریز با اشاره به طرح انتقال زندان به خارج از شهر، گفت: پس از اجرای این طرح، مکان کنونی زندان مرکزی تبریز به پارک تبدیل می‌شود.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در حاشیه دیدار با مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این دیدار مباحث مختلفی از جمله انتقال زندان تبریز که از سال‌های قبل هم پیگیر آن بودیم، مطرح شد و مدیرکل محترم زندان تبریز نیز برای همکاری با شهرداری اعلام آمادگی کرد.
او ادامه داد: بر این اساس پس از احداث ساختمان جدید و انتقال زندان، محل فعلی زندان مرکزی تبریز به پارک و فضای سبز تبدیل می‌شود.
شهردار تبریز عنوان کرد: در دیدار امروز صحبت‌های اولیه در این خصوص انجام و مباحث دیگری از جمله بهبود وضع موجود زندان نیز مطرح شد تا همکاری‌های لازم انجام شود.
شهین‌باهر اظهار کرد: مقرر شد جلسات مستمر برای تسریع در پروسه انتقال زندان تبریز برگزار شود.
وی افزود: تلاش می‌کنیم انتقال زندان مرکزی تبریز را همانند انتقال پادگان ارتش در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130216

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.