حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روحیه جهادی باید در عرصه‌های مدیریتی جاری شود

شناسه : 61697 05 نوامبر 2021 - 14:51 2706 بازدید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: روحیه جهادی و مدیریت انقلابی که بنای آن در سپاه گذاشته شده است، باید در تمام عرصه‌های مدیریتی و اجرایی، ساری و جاری شود. به گزارش تبریز ما، عابدین خرم در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی، با اشاره به نقش حساس و اثرگذار سپاه در عرصه‌های خطیر انقلاب، ابراز امیدواری کرد […]

روحیه جهادی باید در عرصه‌های مدیریتی جاری شود
پ
پ

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: روحیه جهادی و مدیریت انقلابی که بنای آن در سپاه گذاشته شده است، باید در تمام عرصه‌های مدیریتی و اجرایی، ساری و جاری شود.
به گزارش تبریز ما، عابدین خرم در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی، با اشاره به نقش حساس و اثرگذار سپاه در عرصه‌های خطیر انقلاب، ابراز امیدواری کرد با همکاری، همراهی و پشتیبانی مجموعه سپاه عاشورا، اهداف عالی نظام و دولت عدالت‌محور و فسادستیز در استان تحقق یافته و خدمات ماندگاری ارائه شود که مردم استان شیرینی آن را احساس کنند.
وی با بیان اینکه به عنوان سربازی از قافله پاسداران، در سنگر خدمت به مردم حاضر شده‌ام، افزود: همان‌طور که در سپاه، عزم خود را برای انجام وظیفه در راه انقلاب جزم کرده بودم در سنگر مدیریت اجرایی هم با تمام توان عمل خواهم کرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سپاه، پیشاهنگ انقلاب در تمام عرصه‌ها بوده است، گفت: پاسداران باید با تمام وجود در مسیر خدمت خود که از امامت و ولایت نشأت می‌گیرد، به این پیشاهنگی و پیشگامی پای‌بند باشند.
سردار اصغر عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار آمادگی یگان‌های مختلف سپاه استان را برای ارتقای اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تحقق اهداف دولت خدمت‌گزار و خدمت به مردم فهیم استان اعلام کرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/133727

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.