حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تراکتور ۱۴۰۲ کهکشانی می‌شود

شناسه : 61378 31 آگوست 2021 - 23:52 1301 بازدید

سرمربی تراکتور از وعده جدید مالک این باشگاه رونمایی کرد. به گزارش تبریز ما، تراکتور در چهارمین فصل خصوصی شدن خود شرایط خوبی ندارد؛ این باشگاه با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو شده و هنوز نتوانسته جایگزین های بازیکنان جدا شده خود را جذب کند؛ البته مدیرعامل این باشگاه می‌گوید که مذاکره و توافقات […]

تراکتور ۱۴۰۲ کهکشانی می‌شود
پ
پ

سرمربی تراکتور از وعده جدید مالک این باشگاه رونمایی کرد.
به گزارش تبریز ما، تراکتور در چهارمین فصل خصوصی شدن خود شرایط خوبی ندارد؛ این باشگاه با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو شده و هنوز نتوانسته جایگزین های بازیکنان جدا شده خود را جذب کند؛ البته مدیرعامل این باشگاه می‌گوید که مذاکره و توافقات لازم با گزینه‌های مورد نظر انجام شده ولی به خاطر تذکر فیفا نمی‌توانند تا باز شدن پنجره، به صورت رسمی خبرهای نقل و انتقالاتی‌شان را اعلام کنند. طی ماه‌های اخیر، مشکلات مالی بسیاری هم در باشگاه تراکتور شاهد بودیم؛ مشکلاتی که حتی باعث شد بازیکنان تیم در شب آخرین بازی فصل گذشته به نشانه اعتراض، هتل محل اقامت تیم را ترک کنند.
طی توافقاتی که طی هفته‌های اخیر صورت گرفت، محمدرضا زنوزی از مدیرعامل باشگاه خواست تا برای تامین هزینه‌های جاری باشگاه در فکر تامین اسپانسر باشد؛ او همچنین تضمین کرد که بدهی‌های سنگینی که باعث بسته شدن پنجره شدند را پرداخت خواهد کرد. جدایی تعداد زیادی از ستاره‌ها پیش و پس از پایان لیگ برتر (اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده و…) باعث شد تا تراکتوری‌ها در آستانه یک بحران بزرگ قرار بگیرد؛ بحرانی که اعتراض شدید هوادارانشان را به همراه داشت.
یکی از مواردی که هواداران تراکتور اعتراض شدید به آن داشته و دارند، محقق نشدن وعده تراکتور کهکشانی است که زنوزی پس از قبول مالکیت باشگاه تراکتور به آن اشاره کرده بود. تراکتورِ خصوصی طی دو فصل نخست (هجدهم و نوزدهم) ستاره‌های گرانقیمت بسیاری را به خدمت گرفت اما جدایی‌های عجیب این ستاره ها و تغییرات بسیار در مدیریت و کادرفنی باشگاه اجازه تبدیل شدن تراکتور به تیمی کهکشانی را نداد. حال آنها به دنبال بستن تیمی اقتصادی برای لیگ بیست و یکم هستند؛ تیمی که از سال گذشته هم کم ستاره‌تر خواهد بود؛ البته سرمربی آنها شب گذشته از وعده جدید مالک باشگاه خبر داد؛ تراکتورِ کهکشانی در سال ۱۴۰۲٫٫٫
کمالوند با اشاره به موضوع که زنوزی برای پرداخت بدهی ها ۶ ماه فرصت خواسته گفت: «آقای زنوزی ناراحت است اما ناراحتی او فقط از این موضوع نیست. زنوزی زمانی که تراکتور را تحویل گرفت وضعیت اقتصادی کشور به این شکل نبود. او با وجود تمامی فشارها، جان، مال و آبرویش را گذاشته اما آیا درست است که به ایشان اهانت کنیم؟ تراکتور عشقِ زنوزی است و الان هم خودش را کنار نکشیده و نگفته که پنجره را باز نمی‌کند. ما طی جلسه‌ای که در ترکیه داشتیم، هم‌فکری کردیم که فشار را از روی آقای زنوزی برداریم و او هم گفت که «شش ماه به من مهلت بدهید تا کارها را روی ریل بیندازم.»
وی از تشکیل یک تیم کهکشانی طی دو سال آینده خبر داده و گفت: بدهی‌های تراکتور از سال ۹۰ انباشته شده و آقای زنوزی هم گفته که «شما امسال با هزینه پایین تیم را ببندید تا بدهی‌ها را سبک کنیم» من سابقه هشت سال مربی‌گری در تبریز را دارم که همه آنها موفقیت آمیز بوده‌اند. من امتحانم را پس دادم و الان هم قول می‌دهم که یک تیم آبرومند بسازیم. تراکتور فصل گذشته رفت و برگشت به تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان باخت اما قول می‌دهم امسال این اتفاق تکرار نخواهد شد. هواداران فرصت بدهند، چون کارایی بازیکن جوان زیر فشار صفر می‌شود. در سال اول مالکیت زنوزی، وضعیت اقتصادی مملکت بهتر بود و او دژاگه را آورد. دو سال بعد هم با رفع مشکلات بازیکنی در سطح دژاگه را به تراکتور می‌آورد.
با اظهارات شب گذشته فراز کمالوند می‌توان پی به این موضوع برد که محمدرضا زنوزی، برخلاف برخی شایعات برای ادامه کار در تراکتور ناامید نشده و برنامه‌های بلند مدتی برای تبدیل شدن دوباره به مالک محبوب هواداران تراکتور دارد. پروژه قبلی کهکشانی‌سازی تراکتور، با وجود هزینه‌های بسیار موفقیت‌آمیز نبود و حال باید دید که با تجربه این سه فصل آیا زنوزی می‌تواند به آرزوی تراکتوری‌ها که فتح لیگ برتر فوتبال ایران است جامه عمل بپوشاند یا خیر؟

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131719

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.