حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کشف جدیدترین محموله قاچاق انسان از تریلر بار کنجد صادراتی

شناسه : 9774 19 دسامبر 2017 - 6:39 200 بازدید

[ad_1] تبریز ما: گمرک ایران با اعلام کشف جدیدترین محموله قاچاق انسان از کشف قاچاق پیرزن و پیرمرد توسط ماموران گمرک خبر داد . به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، ماموران گمرک در تازه‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق انسان موفق شدند یک پیرزن و یک پیرمرد را از داخل یک کشنده چادری کشف […]

کشف جدیدترین محموله قاچاق انسان از تریلر بار کنجد صادراتی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: گمرک ایران با اعلام کشف جدیدترین محموله قاچاق انسان از کشف قاچاق پیرزن و پیرمرد توسط ماموران گمرک خبر داد .

به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، ماموران گمرک در تازه‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق انسان موفق شدند یک پیرزن و یک پیرمرد را از داخل یک کشنده چادری کشف کنند.

این افراد تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند، این یازدهمین محموله قاچاق انسان است که توسط ماموران گمرک در سال‌جاری کشف می‌شود.

این افراد در داخل بار تریلر مخفی شده بودند و قصد داشتند به صورت غیرقانونی و قاچاق از مرز بازرگان وارد کشور ترکیه شوند اما ماموران گمرک با رصد اطلاعات محموله‌ها و استفاده از دستگاه‌های کنترلی موفق به کشف این محموله قاچاق انسان شدند.

ماموران گمرک بازرگان با بررسی اطلاعات محموله‌های ورودی به کمک سامانه‌های هوشمند به یک بار صادراتی کنجد که از لطف آباد بارگیری شده بود مشکوک می‌شوند.

در بازرسی‌های اولیه ماموران گمرک چیز خاصی مشاهده نمی‌کنند اما با توجه به مشکوک بودن به محموله پس از بازرسی به کمک دستگاه‌های کنترلی متوجه می‌شوند که در لابه‌لای گونی‌های کنجد دو نفر پنهان شده‌اند.

پس از مشاهده این افراد، در بررسی‌های بیشتر یک پیرزن و یک پیرمرد که هر دو تبعه یکی از کشورهای همسایه بودند، کشف می‌شود.

در بررسی‌های اولیه ماموران گمرک  پیرزن ادعا می‌کند که برای رسیدن به یک زندگی بهتر قصد داشتند از طریق ترکیه به اروپا بروند. 

هم اکنون گمرکات ایران مجهز به تجهیزات پیشرفته کنترلی و سگ‌های جستجوگر است ماموران گمرک فقط در سال ۱۳۹۵ موفق به کشف ۴۸۰ مورد قاچاق انسان در گمرکات کشور شدند.

تعداد تجهیزات کنترلی پیشرفته در گمرکات از جمله ایکس‌‌ ری‌های کامیونی در سال‌های اخیر به سه برابر افزایش یافته و روند تجهیز گمرکات به دستگاه‌های کنترلی پیشرفته با سرعت قابل توجهی در سال‌جاری نیز ادامه دارد

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.