حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

انتخاب دکتر محمد علی صدیقی به عنوان رئیس شورای هیئات حسینی کلانشهر تبریز

شناسه : 33025 29 جولای 2020 - 13:41 1357 بازدید

صبح چهارشنبه ۸ مرداد ماه ۹۹ با نظر و رای قاطع اعضاء شورای هیئات مذهبی شهرستان تبریز، دکتر محمد علی صدیقی به عنوان رئیس شورای هیئات حسینی کلانشهر تبریز انتخاب گردید. شهرستان تبریز دارای ۲۲۶۰ هیئت حسینی مجوز دار بوده و از این بین مسئولین این هیئت ها با انتخابات انجام شده، ۱۵ نفر به […]

انتخاب دکتر محمد علی صدیقی به عنوان رئیس شورای  هیئات حسینی کلانشهر تبریز
پ
پ

صبح چهارشنبه ۸ مرداد ماه ۹۹ با نظر و رای قاطع اعضاء شورای هیئات مذهبی شهرستان تبریز، دکتر محمد علی صدیقی به عنوان رئیس شورای هیئات حسینی کلانشهر تبریز انتخاب گردید.

شهرستان تبریز دارای ۲۲۶۰ هیئت حسینی مجوز دار بوده و از این بین مسئولین این هیئت ها با انتخابات انجام شده، ۱۵ نفر به عنوان اعضاء شورای هیئات مذهبی این شهرستان انتخاب می گرند و با رای اعضاء این شورا رئیس شورای هیئات حسینی کلانشهر تبریز انتخاب و معرفی می گردد. و در این اتخابات با نظر تمامی ۱۵ نفر اعضاء شورا ، دکتر محمد علی صدیقی به عنوان مسئول امور هیئت های مذهبی انتخاب گردیدند.

دکتر محمد علی صدیقی که ۴۰ سال سابقه در زمینه شعر و مدح و مرثیه را داشته و افتخار آنرا دارد که تدریس الفبای فکری حضرت اما حسین(ع) را در کارنامه خود دارد، مسئول هیئت حسینی علمدار کربلای تبریز و دارالقران عبدصالح این شهرستان را نیز بر عهده دارند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.