حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز در سال 2018 به نمایندگی از کشور میزبان گردشگران جهان اسلام خواهد بود

شناسه : 11146 23 ژانویه 2018 - 8:25 195 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: تبریز 2018 فرصت مناسبی است تا داشته های فرهنگی کشکرمان را معرفی کنیم از این رو تبریز 2018 را به عنوان نماینده کشور در میزبانی از کشورهای جهان اسلام در نظر گرفته ایم. به گزارش تبریز ما علی اصغر مونسان در بازدید از […]

تبریز در سال 2018 به نمایندگی از کشور میزبان گردشگران جهان اسلام خواهد بود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: تبریز 2018 فرصت مناسبی است تا داشته های فرهنگی کشکرمان را معرفی کنیم از این رو تبریز 2018 را به عنوان نماینده کشور در میزبانی از کشورهای جهان اسلام در نظر گرفته ایم.

به گزارش تبریز ما علی اصغر مونسان در بازدید از غرفه تبریز در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: برنامه ریزی هایی با همکاری استاندار ی آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز  انجام شده است و افتتاحیه رسمی تبریز 2018 همزمان با نوروز 97 آغاز خواهد شد.
 وی ادامه داد: انتظار داریم بخش های خصوصی با نهادهای متولی همکاری کنند تا شاهد برپایی برنامه ای شایسته نام تبریز باشیم.
وی همچنین گفت : گردشگری نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار است از رسانه ها درخواست می کنیم تا به مقوله گدشگری به ویژه تبریز 2018 بیشتر توجه داشته باشند.
مونسان با اشاره به ضعف های حوزه گردشگری یادآور شد: ما حتی در بخش درون مرزی نتوانسته ایم جاذبه های تاریخی و تفریحی را به خوبی به مردم کشور معرفی کنیم و باید در این حوزه نیز توانمند شویم.
رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشکری تصریح کرد: برنامه های برای تبلیغات در کشورهای بازار هدف گردشگری ایران تدوین شده است و در آینده نزدیک شاهد تبلیغات گسترده جاذبه های گردشگری ایران در کشورهای هدف خواهیم بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.