حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایمانی خبر از بازگشت به تراکتور داد (عکس)

شناسه : 61442 02 سپتامبر 2021 - 23:52 1917 بازدید

اکبر ایمانی در استوری اینستاگرام خود از تماس تلفنی با زنوزی و حل مشکلش خبر داد. به گزارش تبریز ما؛ یک روز پس از تجمع پرتعداد هواداران تراکتور و شعارهای تند علیه محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه دست به کار شد و نظر محمد عباس زاده و اکبر ایمانی را برای ادامه حضور در تراکتور جلب […]

ایمانی خبر از بازگشت به تراکتور داد (عکس)
پ
پ

اکبر ایمانی در استوری اینستاگرام خود از تماس تلفنی با زنوزی و حل مشکلش خبر داد.

به گزارش تبریز ما؛ یک روز پس از تجمع پرتعداد هواداران تراکتور و شعارهای تند علیه محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه دست به کار شد و نظر محمد عباس زاده و اکبر ایمانی را برای ادامه حضور در تراکتور جلب کرد.
آنطور که ایمانی در استوری اینستاگرامش نوشته، زنوزی تماسی با او و مسئولان باشگاه تراکتور داشته تا «سو تفاهمات برطرف» شوند و هر دو طرف «متقاعد» شوند تا مشکلات موجود را حل و فصل کنند.

بنابراین به نظر می‌رسد اکبر ایمانی با افزایش قراردادش به میزان مطلوب، تصمیم به ادامه همکاری با تراکتور گرفته و به این شکل یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان تبریزی ماندنی خواهد شد. او درخواست رقم ۷ میلیارد تومان برای حضور در لیگ بیست و یکم را داشت و حتی حاضر بود که با پرداخت این رقم، از تراکتور جدا شود.
او چند روز پیش مدیرعامل و سرمربی تیم را متهم به «فریبکاری و دروغگویی» کرده و در یک لایو اینستاگرامی ۲۰ دقیقه ای شدیدترین صحبتها را علیه آنها مطرح کرد. بعد از بازگشت عجیب عباس زاده، اینک ایمانی هم در آستانه بازگشت پس از دعوای شدیدش با مدیرعامل و سرمربی قرار دارد و مشخص نیست که حرف اول را در این باشگاه چه کسی می زند؟
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131813

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.